BOSS x Aston Martin – Pasiunea pentru curse

0
2050

BOSS dezvăluie prima sa colecție capsulă, rod al colaborării cu Aston Martin, iar imaginea noii campanii nu este altcineva decât pilotul din F1, Fernando Alonso.

De fapt se poate considera că pilotul spaniol este un ambasador al ambelor mărci, acesta făcând parte la ora actuală din echipa Aston Martin Aramco care concurează în Formula1.

Altfel spus, nouă colecție marchează prima colaborare dintre marca germană, una dintre cele două ale casei Hugo Boss, cu marca engleză de mașini sport ultra-lux, implicând designerii ambelor mărci. Denumită BOSS x Aston Martin, colecția s-a materializat din pasiunea pentru curse a celor două mari nume.

Colecția capsulă

Vorbim despre o linie minimalistă, limitată și exclusivă de modele fast-fashion pe care designerii o lansează în afara sezoanelor vestimentare. Ideea este să realizeze o colecție care să cuprindă doar cele mai esențiale sau influente piese și care, evident, se vor vinde oriunde și mai ales, oricând. Cu alte cuvinte, se poate spune că au o aromă atemporală.

În cazul de față colecția se adresează bărbaților și este marcată de estetica impecabilă BOSS. Aceasta cuprinde piese croite, realizate cu atenție în țesături luxoase, de înaltă performanță, cum ar fi jerseul superfin de lână merinos și un amestec durabil de fibră de carbon și denim de bumbac.

Însă, definirea colecției este dată de atenția pentru detalii întâlnită la Aston Martin. Iar elementele incluse reflectă influențe din interioarelor modelelor sale, inclusiv scaunele emblematice din piele matlasată regăsite, de exemplu, într-o geantă de voiaj.

 

Detaliile fac totul

Este vorba acum despre cele ale articolelor de îmbrăcăminte, cum ar fi dispozitivele de tragere pentru fermoar, capetele de șnur și nasturii capsă (în genul celor de la betelia blugilor) se inspiră din finisajele vehiculelor lor de înaltă performanță. Un dispozitiv unic de reglare a șiretului (pentru glugă, de exemplu) a fost inspirat de capacul sofisticat de umplere a uleiului din aluminiu disponibil la serviciul său personalizat „Q by Aston Martin”. Materialele ușoare de înaltă performanță predominante în designul mașinilor sport sunt, de asemenea, inserate în colecție, inclusiv utilizarea cusăturilor cu bandă din fibră de carbon, un mod prin care performanța sporită este adusă stilului inconfundabil al mărcii BOSS.

Iar pentru imaginea noii campanii a fost ales pilotul spaniol din F1, Fernando Alonso, deoarece întruchipează perfect spiritul BOSS și intensitatea șoferului Aston Martin: dinamic și stilat fără efort. Pe de altă parte el personifică deja platforma de bază a mărcii germane, „Fii propriul BOSS”.

„Sunt mândru să conduc campania pentru prima colecție BOSS x Aston Martin. Atât BOSS, cât și Aston Martin reprezintă angajament, inovație, performanță și stil iconic. Abia aștept ca fanii să experimenteze energia pe care ambele mărci au adus-o acestei colaborări”, a spus Fernando Alonso.

Vă recomandăm și:

Aston Martin DBX707 AMR24, mașina doctorului. Ori te trimite la doctor…

Aston Martin Valiant – Extremist legal

Noul Aston Martin Vantage: 665 CP pentru performantul coupe britanic

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


3 + = patru