Honda și NHL

0
1388

Honda și Liga Națională de Hochei nordamericană (NHL) și-au reînnoit parteneriatul, iar începând cu acest an vor pune un accent comun asupra durabilității.

În fapt este o colaborare de durată care a reunit bazele de fani NHL și Honda de la începutul sezonului NHL din 2007-08.

În calitate de Partener Auto Oficial al Ligii nordamericane, marca japoneză va fi prezentă la mai multe evenimente marcante, inclusiv NHL Winter Classic, 4 Nations Face-Off și NHL Stadium Series unde Honda va fi și sponsor principal al festivalului fanilor Honda NHL PreGame din Columbus, Ohio. Tot în acest sezon, fanii NHL vor putea să privească îndeaproape noul Passport TrailSport 2026, cel mai robust și mai capabil SUV construit de Honda vreodată, după spusele oficialilor japonezi. Noul SUV a sosit deja pe piața anericană alături SUV-urile Honda Prologue și Honda CR-V Hybrid complet electrice.

Marca japoneză va prezenta o nouă serie de videoclipuri NHL care îi vor educa pe fani asupra platformei de sustenabilitate a NHL și evidențiază angajamentul de lungă durată al Honda pentru sustenabilitate. De la originile sale, când era un joc desfășurat pe iazuri înghețate, hocheiul a fost mult timp sinonim cu aprecierea și respectul pentru aer liber. Pentru omagierea acestor rădăcini, prezentarea schimbărilor din cadrul Ligii și responsabilizarea jocului din punct de vedere ecologic, o serie de videoclipuri „Skating to Sustainability” se va derula în timpul 4 Nations Face-Off (eveniment care înlocuiește temporar All-Star Game). După aceea va rula pe canalele digitale și sociale NHL și Honda și în timpul jocurilor televizate la nivel național pe ESPN din Statele Unite.

Vă recomandăm și:

Honda 0: designul atipic al viitoarelor modele electrice ale mărcii japoneze

Honda lucrează la o baterie care va dubla autonomia vehiculelor electrice

TEST: Honda Forza 750 – Apetit pentru viteză

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


doi + 5 =