Manhart Performance a dus deja impresionantul Porsche 911 GT2 RS la un nou nivel, lansând TR 950, o evoluție radicală care împinge limitele platformei Turbo S. Cu un pachet de upgrade agresiv, acest supercar modificat de specialiștii firmei de tuning germană dezvoltă nu mai puțin de 966 CP și 1.085 Nm de cuplu.
Bazat pe modelul 911 GT2 RS echipat din fabrică cu pachetele de performanță Weissach și Clubsport, TR 950 a beneficiat de o revizuire completă. Manhart a obținut această creștere impresionantă a puterii printr-o remapare a computerului central (ECU), dotat cu funcția mapswitch, alături de un kit de performanță pentru turbocompresoare. Acesta include turbocompresoare TTH mai mari, un sistem îmbunătățit de răcire a aerului de supraalimentare și a motorului de la CSF, un colector de admisie din aluminiu de la IPD și un intercooler cu rezervor extins dezvoltat de Manthey. Sistemul de evacuare este optimizat prin downpipe-uri Manhart Sport cu convertoare catalitice HJS de 200 de celule.
Pentru a face față acestei puteri uriașe, transmisia automată PDK cu 7+1 trepte de viteză a fost întărită cu un upgrade al ambreiajului Dodson și o optimizare software. Manevrabilitatea a fost îmbunătățită printr-un sistem de suspensie coilover Manthey-KW, în timp ce frânele standard din carbon-ceramică rămân neschimbate, dar pot fi personalizate la cerere. TR 950 rulează pe jante Manhart Forged Line, de 21 de inci pe față (9,5×21) și 22 de inci pe spate (12×22), echipate cu anvelope de înaltă performanță Continental SportContact 7.
La nivel vizual, TR 950 emană agresivitate prin elemente aerodinamice din fibră de carbon realizate de DB Carbon. Spoilerul frontal, pragurile laterale, difuzorul și prizele de aer personalizate îmbunătățesc atât estetica, cât și aerodinamica. Exteriorul este finisat în combinația distinctivă Manhart de gri cu argintiu mat, iar interiorul adoptă un design mai sobru, înlocuind accentele roșii cu detalii negre, inclusiv covorașe personalizate Manhart.
Manhart TR 950 consolidează reputația tunerului german de a duce performanțele Porsche la extreme, oferind o experiență de condus fără compromisuri pentru cei care își doresc mai mult decât un supercar standard.
Vă recomandăm și:
Ferdinand Porsche și motorul electric integrat în butucul roții