Premieră mondială la București – BMW Digital Service Only

0
3824

Premiera mondială poartă semnătura BMW Auto Cobălcescu și BMW România. BMW Digital Service Only asigură un nivel de digitalizare care nu mai există nicăieri în rețeaua globală BMW. Accentul este pus pe eficiență, transparență și maximă flexibilitate în interacțiunea cu clienții.

BMW Digital Service Only este primul service cu interfaţă complet digitală și singurul deocamdată din rețeaua mondială BMW.

Practic, clienții BMW nu vor avea în niciun moment contact cu vreun membru din personalul BMW. În schimb, vor avea permanent acces la un flux de informații extins în format digital care va acoperi întregul proces desfășurat în service, inclusiv plata dar și predarea sau preluarea mașinii.

Cu acest proiect, BMW Auto Cobălcescu alături de BMW România a coagulat într-un tot unitar soluțiile digitale deja existente în reţeaua de service BMW şi MINI. Doar că acum sunt orientate exclusiv către asigurarea unei interacțiuni cu clienții foarte convenabilă dar și completă.

Clienții se pot programa, pot să predea maşina, pot comunica cu service-ul, pot face plata şi prelua maşina folosind numai instrumente digitale. Acest protocol exclude complet interacţiunea directă cu un recepţioner de service.

În acest sens au fost optimizate procesul de lucru şi spaţiul de recepţie. Au fost amenajate 20 de locuri de parcare pentru preluarea și predarea mașinilor în service, prin Digital Service Reception care include un spațiu special amenajat pentru depunerea sau ridicarea cheilor de la mașini.

Clientul poate programa şi apoi să predea maşina oricând, la orice oră, în orice zi din săptămână şi nu depinde de un program standard de lucru din moment ce predarea cheii se face într-un seif automatizat.

Operațiile tehnice care urmează să fie executate în service sunt agreate întotdeauna împreună cu clientul. Procesul are un mare grad de flexibilitate din moment ce lista operațiilor rămâne practic deschisă pe întreaga perioadă cît mașina se află pe amplasamentul BMW Auto Cobălcescu. Prin urmare, la operațiile solicitate inițial în programare se pot adăuga cele recomandate, eventual, de mecanicul BMW în urma constatării tehnice.

Clientul primeşte explicaţii video realizate la automobil de mecanicul de service prin serviciul Smart Video Communication. Ulterior, poate alege pe baza unui deviz digital operaţiunile pe care le doreşte realizate, selectând punctele dintr-un formular electronic.

Mai există și varianta – foarte posibilă de altfel – ca proprietarul să dorească să suplimenteze operațiile solicitate inițial cu unele de care a uitat la momentul programării. Poate chiar după ce devizul lucrărilor a fost închis. În acest ultim caz și în situația în care încărcarea din spațiul de lucru nu permite menținerea mașinii în service din cauza programărilor deja făcute, operațiile solicitate vor fi rezolvate imediat ce este vacantat primul post de lucru. Conform celor comunicate de reprezentanții BMW, ar trebui să fie vorba de maxim o zi întârziere.

Plata este efectuată tot on-line, prin serviciul BMW Pay integrat în aplicaţia My BMW. La final, preluarea maşinii se face din nou cu flexibilitate maximă, independent de orele de program ale service-ului, cu preluarea cheii din același seif automatizat.

BMW Auto Cobălcescu Digital Service Only este un proiect care își propune să crească apetitul clienților BMW și MINI pentru o eră digitală a serviciilor de mentenanță. Reprezintă o investiţie de peste 500.000 Euro și este deschis în vestul Bucureştiului.

Interesul românilor pentru instrumentele digitale este deja o certitudine în rețeaua națională BMW. În 2024 cota de interacțiuni digitale cu clienții pentru programare și predarea mașinii s-a dublat și este cu 50% peste media din regiune. Zilnic, la nivelul reţelei de service BMW Group România, se realizează peste 65 de programări pe platformele on-line, se trimit peste 150 de mesaje Smart Video Communicaiton, se fac peste 20 de plăţi BMW Pay şi se înregistrează peste 70 de predări/primi de automobile prin sistemul seif automatizat.

Digital Service Only include 400 m2 service mecanică BMW şi MINI, 150 m2 magazie piese, 800 m2 curte şi parcare cu 20 de locuri pentru primirea și predarea automobilelor. Există patru rampe de lucru, stand de frâne, rampă pentru geometria roților, banc de reparatii motoare, echipamente pentru service roţi și aparatură pentru diagnoză. În această primă fază proiectul BMW Autocobălcescu a creat 10 locuri noi de muncă.

Obiectivul pentru primul an este de a deservi circa 2000 de clienți, urmând a fi făcute noi investiții pentru extinderea capacității de service din anul 2026, ca parte a unui proces amplu de dezvoltare a rețelei BMW la nivel național.

Dan Grigore, General Manager Auto Cobălcescu a declarat: „Experienţa ne-a arătat că aceste servicii digitale sunt foarte bine primite de clienţi. Suntem mândri că putem să ducem totul la un nou nivel şi să construim o premieră absolută pentru reţeaua BMW la nivel global. Avem în portofoliul nostru o marcă premium, aceasta ne obligă constant să dezvoltăm şi să susţinem servicii pe măsură. Acest proiect de pionierat este o confirmare valoroasă a eforturilor noastre.”

Serviciile digitale de interacțiune cu clienții au început să fie introduse la nivelul întregii rețele de service BMW Group România încă din anul 2019. S-au realizat investiţii de peste un milion de Euro în implementarea şi susţinerea acestor servicii, fără a include costurile de dezvoltare realizate la nivel de grup. În acelaşi timp există un efort financiar anual consistent pentru a dezvolta și menține procesul de digitalizare BMW la nivelul reţelei de 24 de parteneri de service.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

19 − thirteen =