Record de vânzări pentru divizia BMW M GmbH

0
634

Divizia de performanță M GmbH a constructorului bavarez BMW a înregistrat un an record la capitolul vânzări în 2024.

În 2024, BMW M a vândut 206.582 de automobile, ceea ce a marcat al 13-lea an consecutiv în care vânzările au crescut.

Modelul electric BMW i4 M50 a fost cel mai bine vândut model pentru al treilea an consecutiv. Modelul oferă combinaţia tipică M de agilitate, dinamică şi precizie în lumea mobilităţii electrice: cu câte un motor electric pe puntea faţă şi cea spate, care împreună generează o putere maximă de 400 kW/544 CP. Autonomie este de până la 522 de kilometri.

„Cererea mare atât pentru modelele pe benzină, cât şi pentru cele electrice arată că strategia noastră neutră din punct de vedere tehnologic dă roade şi în segmentul de performanţă şi de înaltă performanţă, ajutându-ne să obţinem rezultate-record”, declară Sylvia Neubauer, director Clienţi, Mărci şi Vânzări la BMW M GmbH. „Oricine caută o experiență sportivă o va găsi întotdeauna la BMW M – în fiecare categorie de automobile şi sistem de propulsie.”

Un alt record este faptul că din toate automobilele comercializate de BMW în 2024, una din zece mașini a purtat sigla M.

Record de vânzări și pe piața din România

Şi în România s-a înregistrat un nou an record cu un total de 684 modele BMW M livrate către clienţi în 2024. Dintre acestea, 304 au fost modele M de înaltă performanță. de remarcat succesul înregistrat de SUV-ul BMW XM, cu 89 de livrări către clienţi în 2024. În 2023, BMW M a livrat 494 de automobile pe piața locală.

BMW continuă extinderea portofoliului de modele şi în 2025. Este programat debutul mai multor modele speciale, dar şi actualizări de modele cu inovaţii pentru motoarele termice, sistemele plug-in hybrid şi cele electrice deopotrivă. În plus, dezvoltarea noului BMW M3 electric este în progres. „Oferta noastră se întinde pe întreaga gamă de modele BMW şi include variante de performanţă şi de înaltă performanţă, cu sisteme de propulsie electrice, parţial electrice şi termice”, spune van Meel. „Vom continua să urmărim şi să dezvoltăm în continuare această strategie de succes.”

Vă recomandăm și:

BMW M5 Touring: primele exemplare au fost produse

Noul BMW M2 Coupé – Fabulos de provocator

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


− 6 = unu