Toyota a vândut 30 milioane de vehicule electrificate

0
1616

Toyota continuă să domine segmentul vehiculelor electrificate, iar dovadă stau cifrele din anul 2024. Celebrul producător japonez a ajuns la 30 de milioane de unități electrificate vândute la nivel mondial. Un procent important a fost comercializat în Europa.

Toyota a vândut peste 6 milioane de vehicule electrificate în Europa și 30 de milioane de unități la nivel global

Toyota rămâne un jucător extrem de important pe piața auto, cu creșteri importante an de an. Strategia este una de succes, iar adoptarea tehnologiilor hibride, dezvoltate de Toyota încă din 1997, odată cu lansarea primei generații Prius, a ajutat din plin. Toyota este văzut drept producătorul care a deschis drumul mașinilor hibride produse în masă. În cei 27 de ani de la introducerea acestui sistem, Toyota a reușit să-și consolideze poziția de lider în mobilitatea sustenabilă.

Performanțe în Europa

În perioada 1997 – 2024, Toyota a vândut în Europa peste șase milioane de vehicule electrificate, dintre care majoritatea sunt modele hibride (HEV). Distribuția vânzărilor pe continent arată astfel, conform informațiilor de pe site-ul oficial al companiei.

  • 5.884.708 unități – modele hibride convenționale (HEV)
  • 165.830 unități – hibride plug-in (PHEV)
  • 93.259 unități – vehicule 100% electrice (BEV)
  • 3.897 unități – modele cu propulsie pe hidrogen (FCEV)
  • 35 unități – modele mild-hybrid

Hibridele clasice (HEV) rămân principalul motor al succesului Toyota în Europa, datorită eficienței dovedite și absenței nevoii de încărcare la priză. În schimb, modelele complet electrice (BEV) și cele alimentate cu hidrogen sunt încă la început de drum pe această piață.

Cifre record pentru Toyota în 2024

Anul trecut, Toyota și Lexus au stabilit un nou record de vânzări în Europa, cu 1.217.132 de unități comercializate, consolidându-și astfel poziția printre liderii industriei auto în ceea ce privește sustenabilitatea și eficiența energetică.

Prin această performanță, Toyota confirmă că tranziția către electrificare nu se bazează exclusiv pe vehicule electrice cu baterii, ci include o gamă variată de soluții, de la hibride și PHEV-uri până la mașini cu hidrogen. Acest model de business îi permite să ofere alternative variate clienților și să mențină o creștere constantă, în ciuda provocărilor din industria auto.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


× opt = 24