Alfa Romeo Giulia și Stelvio Quadrifoglio facelift

0
103

Constructorul italian a operat un update tehnic pentru versiunile performante Giulia și Stelvio

Alfa Romeo a prezentat un update tehnic pentru versiunile performante Giulia și Stelvio Quadrifoglio. Chiar dacă puterea a rămas la 510 CP pentru ambele modele, au apărut o serie de noi echipări.

Alfa Romeo a lansat noile variante cu facelift pentru modelele Giulia și Stelvio la finalul anului trecut. Modificările optice au fost discrete, dar cele două modele au primit un nou sistem multimedia, sisteme noi de asistență și o gamă mai largă de culori.

Acum, Alfa Romeo a extins faceliftul pentru pentru versiunile performante Giulia și Stelvio Quadrifoglio.

Cele două modele păstrează sub capotă performantul motor biturbo de 2.9 litri și 510 CP, dar primesc o serie de sisteme noi.

La exterior, cele două modele performante au stopuri LED cu elemente negre și jante de 21 inch ca opțiune pentru SUV-ul Stelvio Quadrifoglio. Prin diviza sa de accesorii, Mopar, FCA a desenat o grilă din fibră de carbon, dar și capace din fibră de carbon pentru oglinzile exterioare și spoiler din același material.

Au fost adăugate trei culori noi pentru cele două modele de top: 6C Villa d’Este Red, GT Junior Ocra și Montreal Green.

Alfa Romeo introduce noile sisteme ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), dezvoltate alături de Bosch, pentru conducere autonomă de nivel 2.

Principalele tehnologii ADAS disponibile pe MY2020 sunt:

Lane Keeping Assist: detectează dacă vehiculul părăsește banda sau dacă semnalizarea schimbării de direcție nu a fost declanșată, anunță șoferul prin impulsuri vizuale și haptice, și intervine activ pentru a plasa vehiculul înapoi pe bandă.

Active Blind Spot Assist: monitorizează unghiurile moarte și raportează acustic și vizual orice vehicul care se apropie, corectând direcția pentru a evita o coliziune.

Active Cruise Control: reglează automat viteza mașinii pentru a menține o distanță sigură de vehiculele din față. În combinație cu sistemul de recunoaștere a semnelor de trafic, această tehnologie ajustează viteza la limita stabilită, pentru o conducere mai confortabilă.

Traffic Sign Recognition and Intelligent Speed Control: acest sistem folosește camera de bord, recunoaște semnele de trafic, le raportează pe display și avertizează șoferul cu privire la limita de viteză actuală.

Traffic Jam Assist și Highway Assist: aceste funcții completează Active Cruise Control, monitorizează poziționarea laterală, menținând mașina în mijlocul benzii în trafic intens (Traffic Jam Assistant) sau pe autostradă (Highway Assist), în timp ce ajustează viteza, conform limitelor de viteză.

Cel de la volan are acum la dispoziție și un nou sistem multimedia cu display de 8.8 inch și o interfață grafică complet nouă.

Alfa Romeo mai oferă opțiunea pentru un sistem de eșapament din titan marca Akrapovic cu evacuări finale din fibră de carbon.

Noile versiuni vor fi disponibile pentru comandă și în România începând cu luna iunie 2020.

Foto: Alfa Romeo

http://www.autotestmagazin.ro/cele-mai-sportive-masini-alfa-romeo-sunt-si-cele-mai-scumpe-foarte-scumpe/

http://www.autotestmagazin.ro/final-de-drum-pentru-alfa-romeo-giulietta-italienii-i-au-gasit-deja-inlocuitor/

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


× noua = 9