Blues, mașini și pandemie

0
116

De pe tărâmul Unchiului Sam vin vești că în plină pandemie industria auto se implică în susținerea lumii muzicii de peste ocean. Volkswagen of America și Fender, unul dintre cele mai mari nume din lumea instrumentelor muzicale, au organizat o sesiune live de strângere de fonduri pentru ajutorarea artiștilor ale căror turnee au fost afectate de criza de COVID-19.

Implicat direct în acest proiect, Joe Bonamassa, renumitul chitarist de blues, a susținut un concert live stream la domiciliul său din sudul Californiei. Muzician precoce, care la vârsta de 12 ani cânta în deschiderea unui concert al lui marelui B.B. King, a prezentat la începutul sesiunii unele dintre chitarele sale Fender vintage, povestind în detaliu despre fiecare. Concertul a putut fi urmărit pe pagina de Facebook a Volkswagen. Veniturile obținute vor susține financiar muzicienii care nu mai pot concerta din cauza pandemiei COVID-19, prin intermediul programului Bonamassa Musicians Fueling, un plan de salvare de urgență inițiat de organizația sa non profit, Keeping the Blues Alive. Programul oferă asistență financiară pentru cheltuielile esențiale de viață, împreună cu carduri de combustibil preplătite pentru muzicienii calificați aflați în impas.

„Mulțumesc sincer și mulțumesc atât Volkswagen, cât și Fender Premium Audio pentru sprijinul lor generos al programului nostru Fueling Musicians”, a spus Bonamassa. „Muzicienii au un drum greu înainte și acest lucru îi va ajuta să se regrupeze până când vor putea ieși din nou pe drum atunci când toată lumea va primi undă verde.”

De altfel colaborarea dintre cele două mari nume a început acum mai bine de nouă ani, împreună cu implicarea celor de la Panasonic, când au scos la lumină sistemul audio Fender Premium și care echipează modele ale constructorului german precum Beetle, Golf, Passat, Tiguan sau Atlas. Însă, cei de la Fender l-au introdus și pe pickup-ul Nissan Titan. 480 de wați putere, un amplificator cu 12 canale și 12 difuzoare vor satisface cerințele hi-fi ale oricărui utilizator după spusele celor de la Panasonic, care s-au ocupat de acustica în incinte închise.

„Suntem atât de încântați să lucrăm cu Joe la acest stream live semnificativ și distractiv”, a declarat Saad Chehab, vicepreședinte senior, Volkswagen Brand Marketing. „Când am avut șansa să sprijinim oamenii din industria muzicală în această perioadă, am considerat că este un adevărat moment Drive Bigger din care am dorit să facem parte.”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


sase − = 3