Dacia Logan mai primește un concurent. Și încă unul de succes. Volkswagen a dat lovitura cu modelul Jetta în Asia și vrea să-l promoveze puternic și în Europa. Grupul german a vândut aproape 38.000 de vehicule doar în primele patru luni ale acestui an.
Dacia Logan face parte din așa numita categorie de „autovehicule de buget”. Cu alte cuvinte, o mașină deloc sofisticată pentru cei care nu vor sau nu-și permit să investească bani în acest domeniu. De ani buni, concurenții încearcă să-i găsească un rival pe măsură. Sigur că nu-i deloc o treabă ușoară ținând cont de prețul autovehicului produs în România.
Volkswagen pare că a găsit o soluție. Compania este încurajată de rezultatele bune obținute în China unde a reușit să stabilească un brand accesibil care a luat forma sedanului Jetta. În urma acestui succes, „Volkswagen Group” ia în considerare modalitățile de extindere a noii mărci. Potrivit „Autonews Europe”, una dintre variante ar putea fi comercializarea brandului Jetta și în țări Europa, nu doar pe piața asiatică.
VW Jetta, vânzări foarte bune în China
Grupul VW a introdus marca Jetta în China acum opt luni și a raportat vânzările de peste 80.000 de vehicule. Numai în luna aprilie a anului 2020, marca Jetta a vândut 13.500 de mașini. Asta înseamnă aproape unul la sută din cea mai mare piață auto din lume. Specialiștii consideră că brandul și-a mărit cota de piață deoarcere clienții mai tineri îți cumpără mașini pentru a evita transportul public în timpul acestei pandemii de coronavirus de coronavirus.
Potrivit VW, aproximativ 80 la sută dintre clienții care achiziționează un vehicul low-cost ar fi cei care își cumpără prima mașină. „Începutul de succes pe care l-a avut a stârnit interesul pe alte piețe din lumea Volkswagen”, a declarat săptămâna aceasta, președintele Jetta, Harald Mueller, alimentând zvonurile privind o extindere în alte zone.