Transylvania Classic 2024: victorie pentru echipajul Georgi Andonov/ Jordanka Andonova

0
1334

Echipajul Georgi Andonov și Jordanka Andonova din Bulgaria s-a impus pentru a doua oară în raliul de regularitate de la Sibiu.

După peste 400 de kilometri parcurși și 13 probe speciale specifice competițiilor de regularitate, Georgi Andonov și Jordanka Andonova au reușit să câștige raliul de regularitate Transylvania Classic. Pentru echipajul bulgar aceasta este a doua victorie în competiția de la Sibiu, după cea obținută în 2022, și al patrulea podium din tot atâtea participări.

Podium dominat de echipajele din Bulgaria

Echipajul bulgar a luat startul cu un model Volvo 244 GLE (1979) și a adunat în total doar 175,7 puncte de penalizare, aceasta fiind pentru a treia oară când raliul este câștigat de un echipaj străin.

Lupta pentru locurile de pe podium a fost una extrem de strânsă, echipajele fiind despărțite în final de doar 3,9 puncte de penalizare. Pe locul secund s-a clasat un alt echipaj din Bulgaria format din Serghei Sourkov și Ekaterina Sourkova (Porsche 968 din 1992) acumulând 176,6 puncte de penalizare.

Cu 179,6 puncte de penalizare, pe locul 3 în ierarhia generală au urcat Andra Mocanu și Andrei Kerekes (BMW i5 M60 electric), cei doi fiind pe prima poziție în clasamentul de regularitate dedicat mașinilor electrice.

Cu un număr record de echipaje în categoria mașinilor electrice, 39 în total, lupta pentru locurile de pe podium a fost extrem de disputată. Andra Mocanu și Andrei Kerekes (BMW i5 M60 electric), locul 3 la general, s-au impus în competiția de regularitate pentru mașini electrice, podiumul fiind completat de echipajele Horia Platona / Ana Maria Gherghină (BMW i5 M60 Touring) și de Doru Nicula / Constantin Popa (BMW iX 1eDrive20).

Alte categorii

Premiul special pentru mașina cu cea mai mică cilindree din concurs (499 cmc) s-a acordat echipajului Mihai Andrei Nanu / Daniel Onea Constantin care a luat startul cu un Fiat 500 L (1971), iar echipajul Cristian Vasile Stoica / Adriana Stoica a primit premiul special pentru mașina cu cea mai mare cilindree, un Mercedes-Benz 500SEC din 1992.

Dan Siminie a fost prezent cu un model Ford A din 1929 și a intrat în posesia premiul special pentru cea mai veche mașină prezentă la start, iar Trofeul George Botezatu, oferit în memoria primului câștigător al competiției dedicată mașinilor electrice, a fost primit de echipajul Robert Apostolescu / David Apostolescu.

Ediția din 2025 a competiției de regularitate Transylvania Classic se va desfășura în perioada 7 – 9 august.

Vă recomandăm și:

Număr record de participanți la Transylvania Classic 2024

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


− 3 = patru