Mercedes-Benz G Class – O aventură electrizantă

0
2491

Mercedes-Benz G 580 cu tehnologie EQ tocmai și-a început noua campanie de marcă în care vedeta nu este altcineva decât actorul și regizorul american, Bradley Cooper.

Dacă nu știați, superstarul de la Hollywood este un șofer pasionat de G Class de o bună perioadă de timp. „Clasa G a făcut parte din viața mea de aproape 20 de ani. Pentru mine, a fost întotdeauna mai mult decât o mașină, a fost un însoțitor în fiecare aventură.”

La ora actuală, Mercedes-Benz G 580 cu tehnologia EQ reprezintă fuziunea unică a tradiției și tehnologiei progresive și marchează o altă etapă importantă pentru brandul german în evoluția sa în era electrică. Oricum G Class rămâne fidel caracterului distinctiv al modelului și designului iconic, iar conceptul său inovator de propulsie cu patru motoare electrice controlate individual ridică încă o dată performanța simbolului off-road la standarde înalte.

Pentru campania de marcă piesa centrală, impresionantă din punct de vedere vizual, este crearea unei lumi în care indivizii sunt impulsionați să-și urmeze propria cale, fără teama de eșec, deoarece G Class transformă fiecare obstacol într-o oportunitate de dezvoltare. În egală măsură evidențiază faptul că, deși G Class deține o capacitate off-road fără compromisuri, dar este perfect adaptat și pentru conducerea zilnică. Inclusiv fanii off-roadului, indiferent un de evoluează cu G Class, vor aprecia sentimentul de independență și certitudinea că pot aborda orice teren fie că te afli pe drumuri desfundate sau în periplul cotidian prin oraș.

Pentru fundalul muzical al filmului a fost aleasă o nouă versiune cântecului „Ain’t No Mountain High Enough”, scris și compus inițial de Nickolas Ashford și Valerie Simpson în 1966, dar făcut celebru de Marvin Gaye în 1967, cu o revenire trei ani mai târziu în varianta cântată de Diana Ross, care a fost și primul său hit în Billboard Hot 100.

Campania globală a mărcii se va desfășura pe majoritatea canalelor globale ale mărcii Mercedes-Benz și G Class, momentele de începere fiind marcate diferit în funcție de fiecare piață. Gama de conținut se extinde de la rețelele sociale și TVC (Television Commercial), până la filmul de marcă cu Bradley Cooper în rol principal.

„Bradley Cooper a fost o alegere firească pentru această premieră mondială și campanie, deoarece este un fan de lungă durată al emblematicei noastre Clase G. Ca parte a iubitei noastre familii G, Bradley este o adevărată inspirație pentru depășirea limitelor” – a declarat Bettina Fetzer, Vicepreședinte Comunicații și Marketing, Mercedes-Benz AG.

Vă recomandăm și:

Carlex G-Vintage: Mercedes Clasa G în stil retro

Mercedes-AMG – Tradiție și modernism

Mercedes-Benz Clasa G electric: prețurile din România

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


sase + = 7