Mazda, investiție de 150 de milioane USD

0
1382
Sursa FOTO: Mazda

Mazda apasă accelerația în domeniul autovehiculelor electrice într-o perioadă în care această nișă are probleme tot mai serioase. Celebrul producător japonez are un plan ambițios și pregătește o investiție de 150 de milioane de dolari americani.

Mazda a anunțat o investiție de 150 de milioane de dolari americani pentru modernizarea fabricii sale din Thailanda

Mazda vrea ca prin această investiție să transforme această uzină într-un centru de producție pentru noi SUV-uri compacte electrificate. Capacitatea anuală va fi de 100.000 de unități, conform detaliilor de pe site-ul oficial. Această strategie va consolida poziția Thailandei ca hub de export către Japonia și alte piețe asiatice, întărind totodată prezența Mazda într-o țară în care activează de 70 de ani.

Strategia Mazda

Între 2025 și 2027, Mazda plănuiește să lanseze cinci modele electrificate, inclusiv două vehicule electrice cu baterie (BEV), un plug-in hybrid și două hibride. Pe măsură ce Thailanda accelerează tranziția spre mobilitate electrică, Mazda își diversifică oferta pentru a atrage un public mai larg.

Un model-cheie al acestei strategii este Mazda6e. Acest vehicul electric este dezvoltat în colaborare cu compania chineză Chongqing și va fi disponibil de anul acesta. Mazda6e va fi vândut inițial în Thailanda, urmând să ajungă și pe piețele din China și Europa.

Mazda6e/Sursa FOTO: Mazda

Masahiro Moro, președintele și directorul executiv al Mazda, a reafirmat angajamentul companiei față de Thailanda, subliniind că această investiție face parte dintr-o strategie pe termen lung pentru extinderea capacităților de producție și susținerea cererii tot mai mari de vehicule electrificate în regiune.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


+ unu = 7