Jeep Grand Cherokee – În opinia animalelor

0
1633

Jeep Grand Cherokee 2026 are niște „Gânduri sălbatice” care… lasă animalele să vorbească. Chiar dacă sună ciudat, de fapt este vorba despre noua campanie de marketing a brandului Jeep.

„Gânduri sălbatice” este noua campanie de marketing a brandului Jeep care reintroduce SUV-ul Grand Cherokee 2026, cel mai premiat din toate timpurile, prin intermediul unui film dezvoltat special pentru conținutul de social media. Combinând umorul și măiestria, „Gânduri sălbatice”, cu o durată de peste două minute, îndreaptă atenția publicului către criticii naturii. În cazul de față sunt animale vorbitoare care oferă recenzii nefiltrate ale caracteristicilor remarcabile ale modelului Grand Cherokee.

De la pume, elani, veverițe și urși, la bufnițe, țestoase, lupi și gâște, animalele oferă propria lor perspectivă unică asupra modelului Jeep Grand Cherokee 2026, cel mai luxos SUV din clasa sa. Referirile sunt mai întâi la scaunele pe trei rânduri, la sistemul audio premium cu 19 difuzoare, ornamentele din lemn de nuc autentic. Apoi este remarcat motorul Hurricane 4 Turbo de 2.0L, autonomia de 866 km, majoritatea caracteristicilor standard de siguranță și securitate din clasa sa și ecranul tactil interactiv pentru pasagerul din față, disponibil exclusiv în clasa sa.

Cum era de așteptat, niciun animal nu a fost rănit în acest film, care folosește efecte vizuale generate de inteligență artificială create de 1986 Studios.

„Campania noastră «Gânduri sălbatice» pentru noul Jeep Grand Cherokee 2026 a fost dezvoltată cu un ton jucăuș, conceput pentru consumul pe rețelele sociale”, a declarat Olivier Francois, director de marketing global, Stellantis. „În acest caz, am decis să lăsăm natura să vorbească pentru una dintre cele mai emblematice mărci de aventură din lume și cel mai premiat SUV din toate timpurile, folosind umorul pentru a evidenția inteligent capacitatea și luxul Jeep Grand Cherokee într-un mod memorabil. Deși lansăm cu un videoclip de prezentare extins, creativitatea permite ca segmentele mai scurte să fie difuzate pe canalele de socializare, care se vor concentra în mod specific pe fiecare animal/atribut al Jeep Grand Cherokee, lărgind domeniul de aplicare și atractivitatea campaniei.”

„Odată cu introducerea Jeep Grand Cherokee 2026, acest brand continuă să își ducă la bun sfârșit strategia pentru cele patru produse noi în patru luni – noul Cherokee, noul Grand Wagoneer și, în curând, Recon-ul complet electric Trail Rated”, a declarat Bob Broderdorf, CEO Jeep. „Continuăm să demonstrăm cum ne diferențiem de concurență în orice mod și o facem într-un mod care aduce un zâmbet oricui a fost vreodată sau a aspirat să fie la volanul oricăruia dintre vehiculele noastre Jeep emblematice.

„Această nouă campanie îmbrățișează tot ce este grozav la noul Grand Cherokee, fie că este vorba de motorul Hurricane 4 Turbo de 2.0L, cel mai bun spațiu pentru picioare din al doilea rând de scaune, autonomia și multe altele, vă avem pe dumneavoastră și pe prietenii blănoși pe care îi invitați în călătorie, complet acoperiți.”

Jeep Grand Cherokee 2026 este al doilea dintre cele patru vehicule noi lansate de marca Jeep în America de Nord în a doua jumătate a acestui an, alăturându-se noilor Jeep Cherokee 2026 și Jeep Grand Wagoneer 2026 și modelului complet electric Jeep Recon. Producția Jeep Grand Cherokee 2026 va avea loc la fabricile Jefferson și Mack ale complexului de asamblare din Detroit al Stellantis. Prețurile pentru noul Jeep Grand Cherokee cu motor Hurricane 4 Turbo vor fi anunțate la o dată ulterioară.

Vă recomandăm și:

Noul Jeep Cherokee: doar hibrid și tracțiune 4×4 standard

Jeep Cherokee: primele imagini cu noua generație

Jeep Wrangler: Regele munţilor

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

17 − 15 =