Volkswagen a oferit, pentru o scurtă perioadă, sticle de ketchup. Este vorba despre un ketchup care este produs de celebra companie germană din industria auto.
Volkswagen le-a făcut cadou clienților din SUA sticle de ketchup Gewürz
Gestul a avut loc în momentul în care Volkswagen a sărbătorit 75 de ani de la intrarea sa pe piața americană. Ketchup-ul este foarte picant și a fost lansat în anul 1996, ca să „meargă” mai bine cu celebrul cârnat currywurst al companiei, care datează din anul. Ambele produse au devenit simboluri culinare ale mărcii, iar ketchup-ul este dezvoltat de bucătarii angajați de Volkswagen.
- Citește și: Probleme pentru Volkswagen ID.4: producția a fost oprită
Ketchup-ul Gewürz și cârnatul currywurst au fost inițial create pentru uz intern, fiind disponibile doar pentru angajații și vizitatorii fabricii din Wolfsburg. Doar că acestea s-au bucurat de succes și au ajuns să fie comercializate și în public.
Cârnatul Volkswagen este atât de apreciat încât are chiar și un cod de piesă oficial în catalogul companiei. El este condimentat și este oferit tăiat în felii de dimensiuni mici într-un castron și asezonat cu sos, conform informațiilor de pe site-ul oficial al celebrului producător.
De-a lungul timpului, fanii mărcii, precum Jamie Orr, au popularizat aceste produse în afara Germaniei, aducând suveniruri din vizitele la sediul VW.
„Anul acesta sărbătorim mai mult decât o mare aniversare a vânzării de mașini. Sărbătorim povești, amintiri, pasiune și toate distracția și lucrurile neașteptate care fac din Volkswagen marca care suntem astăzi – lucruri precum condimentul nostru Gewürz Ketchup”, a declarat vicepreședintele senior al experienței clienților și marketingului mărcii, Volkswagen of America, Rachael Zaluzec.
- Citește și: Volkswagen, strigăt disperat, statul german promite ajutor