Audi – Electric mountain bike

0
3860

Audi și-a lansat a doua generație a bicicletei sale de munte în stil enduro eMTB 2.0, cu motor Fantic și asistență la pedalare electrică.

Actuala generație a bicicletei electrice de munte Audi 2.0 a fost dezvoltată în colaborare și fabricată de producătorul italian de motociclete și biciclete electrice Fantic. Practic este bazată pe gama sa de bi­ci­clete electrice de enduro XEF 1.9 Factory. Geometria cadrului său ușor din aluminiu a fost concepută să permită o poziție relaxată de condus astfel încât bicicliștii să poată reacționa mai bine la obstacole și la terenul denivelat. Configurația sa mixtă a roților față de 29 inci/737 mm și spate de 27,5 inci/699 mm oferă cea mai bună agilitate în virajele strânse, atât în ce privește capacitatea de răsturnare, cât și agilitatea în virajele strânse.

Multi-teren

Datorită designului full-suspension, roților Mavic tubeless-ready specifice bicicletelor electrice și an­ve­lopelor off-road Vittoria, se adaptează perfect la o varietate de terenuri, de la piste de biciclete și trasee de turism, până la trasee off-road dificile. Echipat cu componente de suspensie de top, com­plet reglabile și cu o cursă de 180 mm, Audi eMTB 2.0 se distinge printr-un amortizor spate Öhlins TTX22m.2 cu suspensie elicoidală și o furcă Öhlins RXF38 m.2 cu suspensie pneumatică.

Schimbarea vitezelor pentru transmisia 1×12 este acum gestionată de schimbătorul spate electronic GX Eagle Transmission AXS de la SRAM și de schimbătorul POD montat pe ghidon, care funcționează prin intermediul unei casete spate SRAM XX SL Eagle cu 12 trepte, 10-52T. Puterea de frânare este asigu­rată de etrierele F.I.R.S.T. de la Sunstar Braking și de noile discuri EPTA STAGE (220/203 mm față/ spate).

Dinamică adaptabilă

Audi eMTB 2.0 powered by Fantic oferă bicicliștilor patru niveluri de asistență electrică la viteze de până la 32 km/h: Eco, Tour, Sport și Boost. Autonomia estimată a bateriei este între 20 și 150 km în funcție de teren, greutatea pilotului și cantitatea de asistență utilizată. Modul Eco este calibrat să ofere o eficiență și autonomie maximă cu asistență electrică notabilă, în timp ce Tour aduce un nivel mai semnificativ de impuls electric. Modul Sport este proiectat să adăuge asistență puternică pentru ciclismul sportiv, iar cea mai puternică setare, modul Boost, oferă nive­lul maxim de asistență electrică pentru urcarea traseelor dificile și deluroase.

Acumulatorul litiu-ion de 720 Wh, 36 volți, este amplasat în întregime în cadrul din aluminiu, furni­zând energie motorului silențios și eficient Brose S-MAG de 250 de wați, care oferă un cuplu de până la 90 Nm.

Un mic afișaj digital situat pe ghidon oferă o imagine de ansamblu a datelor cheie dintr-o privire, inclusiv nivelul de asistență, starea de încărcare a bateriei și viteza. Când nivelul bateriei sca­de la mai puțin de 10%, indicatorul nivelului de încărcare clipește în colțul din dreapta sus al afișaju­lui.

Partea faină este că, bazându-se pe pedigree-ul de sportiv al mărcii, noul Audi eMTB 2.0 are un colorit inspirat de designul inovator al mașinii de curse electrificate RS Q e-tron de la Raliul Dakar, cea care a câștigat Raliul Dakar în 2024. Iar cei care vor să dețină un Audi eMTB powered by Fantic trebuie să scoată din cont 5.850 USD, fără taxe.

 

Vă recomandăm și:

Aerfal Æ94: renașterea unui clasic Porsche cu suflet modern

Primele imagini cu interiorul noului Porsche Cayenne electric

TEST: Dacia Bigster HEV 155 CP – Pus pe fapte mari

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

three × 2 =