AUDI – Parteneriat reînnoit cu Major League Soccer

0
2539

Audi USA și Major League Soccer și-au prelungit parteneriatul marcând un nou capitol al colaborării începute cu un deceniu în urmă.

Conform acordului, Audi va continua să fie Partener Auto Oficial al Major League Soccer (MLS – liga profesionistă de fotbal din America de Nord), sponsor principal al Playoff-urilor Audi MLS Cup și sponsor principal al Ghetei de Aur MLS, MVP-ului Cupei MLS și Cupei MLS. Sprijinul Audi se va extinde și ca sponsor principal al seriei digitale Team of the Matchday și ca partener oficial al Jocului All-Star MLS, consolidându-și prezența pe tot parcursul sezonului și legătura cu momente și jucători remarcabili.

Pentru sărbătorirea acestui moment important, Audi a lansat un spot de 30 de secunde intitulat „The Assist” în timpul meciurilor Wild Card ale playoff-urilor Cupei MLS Audi 2025, desfășurate pe 22 octombrie. Spotul a prezentat modelul RS e-tron GT Performance, cel mai puternic și mai rapid vehicul de serie Audi, ca jucător vedetă printre talentele de top din Ligă. „The Assist” va fi difuzat exclusiv pe Apple TV în cadrul Cupei MLS prezentate de Audi pe 6 decembrie.

„Audi are un angajament de lungă durată față de fotbal la nivel global și suntem mândri să extindem acest angajament în SUA prin parteneriatul nostru continuu cu MLS”, a declarat Daniel Weissland, președintele Audi of America. „Această colaborare ne-a permis să ne conectăm cu o nouă generație de fani motivați, pasionați și diverși, celebrând în același timp performanța pe teren, pe deplasare și în comunitățile unde jocul prosperă.”

„Audi nu este doar un sponsor; a fost un adevărat partener în construirea MLS”, a declarat Don Garber, comisarul MLS. „Ei cred în performanță, inovație și crearea unui impact semnificativ în comunități, valori pe care le împărtășim profund. Suntem mândri să continuăm să dezvoltăm jocul împreună.”

Audi își continuă prezența puternică în MLS prin parteneriate locale cu cluburi precum Inter Miami CF, D.C. United, Orlando City SC, San Jose Earthquakes, Sporting Kansas City, Columbus Crew și New York Red Bulls. Marca deține, de asemenea, drepturile de denumire pentru Audi Field din Washington, D.C., consolidându-și sprijinul pe termen lung pentru sport și comunitățile din apropierea sediului său din SUA.

Vă recomandăm și: 

Cupra Formentor VZ5: motorul Audi cu cinci cilindri aduce performanțe de vârf

Noul Audi Q3 Sportback: varianta SUV-coupe pentru modelul german

Audi pregătește lansarea a 20 de modele

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

2 × 1 =