Pentru cei care visează la o combinație rară între luxul unui G-Class, putere „infinită” și senzația de cer liber dintr-o decapotabilă, Brabus are răspunsul: două versiuni radicale, Cabrio 800 și Cabrio 800 XL, care scot clasicul SUV complet din tipare.
Soft-top sofisticat și design fără compromis
Bazate pe platforma Mercedes-AMG G 63, aceste aceste două variante redefinesc ce poate însemna Clasa G, atât pe asfalt, cât și în teren accidentat. Producătorul german de versiuni auto extreme Brabus a montat la Cabrio 800 și Cabrio 800 XL un plafon textil retractabil, alcătuit din peste 500 de componente special create, care se deschide sau se închide în doar 20 de secunde la simpla apăsare a unui buton. Partea mobilă din spate include un geam încălzit, iar pentru stabilitate la viteze mari, plafonul dispune de un arc din fibră de carbon fixat pe cadrul lunetei, menținând conturul intact. În spate, o bară de protecție din oțel cu elemente din carbon aduce siguranță, iar o husă specială protejează acoperișul când acesta e coborât pe perioade mai lungi.
Exteriorul a primit și el un tratament radical: caroseria a fost lărgită în zona inferioară prin pachetul WIDESTAR, cu elemente din fibră de carbon lucioasă, aripi pronunțate, spoilere redesenate și muchii agresive. Totul menit să grăbească bătăile inimii oricărui pasionat de SUV-uri atipice.
Motor de supercar, performanță de SUV
Sub capotă se află o motorizare V8 de 4.0 litri biturbo, calibrată de Brabus să dezvolte 800 CP (588 kW) și un cuplu masiv de 1.000 Nm. Puterea este transmisă către toate roțile printr-o cutie automată în 9+1 trepte, cu opțiune de schimbare manuală a vitezelor prin padelele din fibră de carbon de la volan. În cazul versiunii Cabrio 800, accelerația 0–100 km/h durează doar patru secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 240 km/h.
Interiorul nu este mai prejos: piele de înaltă calitate de culoare crem (roșie la Cabrio 800 XL), detalii interioare din fibră de carbon, padele sport la volan, plus sistem Airscarf pentru confort la condus cu plafonul coborât – lux pur în stil Brabus.
Brabus G-Class Cabrio 800 XL: capabil de off-road extrem
Versiunea Cabrio 800 XL este destinată aventurilor, nu doar plimbărilor la viteză mică pe străzile din Monte Carlo. Are suspensie cu axe portal, care ridică garda la sol la incredibila valoare de 480 mm, permițându-i să abordeze terenuri dificile fără ezitare. Roțile sunt de 22 inci, echipate cu cauciucuri all-terrain, spre deosebire de versiunea Cabrio 800, care mizează pe jante de 24 inci cu anvelope de asfalt performante. Această setare afectează însă dinamica lui G-Class Cabrio 800 XL: sprintul 0–100 km/h durează 4,6 secunde, iar viteza maximă este redusă, tot electronic, la 210 km/h.
Suspensia portal este complet nouă, cu componente CNC din aluminiu de înaltă rezistență, independentă pe față și cu punte spate rigidă, dar întărită. Stabilitatea și tracțiunea sunt optimizate inclusiv pentru off-road sever, făcând din XL un SUV tot-teren fără rival.
Volum de producție redus
Producția este limitată: doar 50 de unități pentru fiecare versiune, o alegere ce reflectă ambiția Brabus de a păstra exclusivitatea. Prețul de bază pentru versiunea Brabus G-Class Cabrio 800 începe de la 761.500 de euro, în timp ce Cabrio 800 XL nu poate fi cumpărat fără 887.600 € minimum. Iar costul de achiziție crește în funcție de opțiunile și echipamentele suplimentare alese de client.
Brabus G-Class Cabrio 800: definiția excesului și rafinamentului
Brabus G-Class Cabrio 800 și 800 XL nu este doar o reinterpretare a legendarului G-Wagen, ci o redefinire completă a ceea ce poate însemna un SUV de lux puternic, capabil să ofere rafinament urban și performanță off-road, cu un nivel de exclusivitate rar întâlnit. Cu soft-top sofisticat, motor brutal, caroserie lărgită și versiunea radicală XL cu suspensie portal, Brabus oferă o experiență auto unică pentru cei dispuși să plătească prețul.
Vă recomandăm și:
Ram Rampage: debut pentru modelul american pe piața europeană







