BYD devine partenerul de mobilitate pentru clubul Internazionale Milano

0
4256

Grupul chinez BYD a semnat un parteneriat pe trei ani cu clubul de fotbal Inter Milano, devenind Global Automotive Partner pentru echipa italiană.

BYD nu este la prima colaborare din lumea fotbalului internațional. Grupul din China a fost sponsorul oficial al UEFA Euro 2024 și al UEFA European Under-21 Championship 2025.

Cea mai nou asociere este alături de Clubul italian Inter Milano. Prin intermediul mărcilor BYD și Denza, constructorul auto va furniza 70 de automobile pentru jucători, oficialii clubului și pentru personalul tehnic.

De asemenea, grupul BYD anunță că a pregătit o ediție specială BYD Sealion 7 personalizată în culorile Clubul Inter Milano. Mai întâi, mașinile vor ajunge în cadrul echipei de fotbal, iar ulterior, BYD va lansa ediția specială și pentru publicul larg.

Programe dedicate de achiziție și închiriere pentru autovehiculele BYD sunt, de asemenea, în curs de finalizare pentru fanii Inter din întreaga lume, mai multe informații urmând să fie anunțate în următoarele săptămâni. Acesta este un alt mod de a oferi întregii comunități de fani o experiență unică cu modelele de autovehicule BYD Group, uniți de pasiunea lor pentru Inter.

„Suntem mândri că Grupul, cu brandurile sale BYD și Denza, a ales Inter drept primul club de fotbal cu care să colaboreze. Este o dovadă a notorietății tot mai mari la nivel global a brandului nostru. Acest parteneriat deschide noi oportunități pentru activări și conținut cu orientare internațională, menite să implice fanii și consumatorii din întreaga lume. Împreună, ne propunem să dezvoltăm proiecte inovatoare care să consolideze poziționarea Grupului ca reper în peisajul global al mobilității durabile.” a declarat Giorgio Ricci, Chief Revenue Officer al FC Internazionale Milano.

Stella Li, Vicepreședinte executiv BYD, a declarat: ”Numele BYD înseamnă „Build Your Dreams” – „Construiește-ți visurile” – și cred că acest parteneriat este un vis pentru tineri și pentru toți cei care au o pasiune pentru fotbal. Inter Milan este recunoscut pentru energie, pentru spiritul de luptă, pentru dorința de a reuși și pentru ascensiunea rapidă într-un brand global cu o comunitate globală care depășește granițele stadionului San Siro și a Seriei A.”

Vă recomandăm și:

BYD Dolphin Surf: modelul electric de oraș a debutat în România

Marca chineză BYD intră oficial în România 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

6 − four =