Hyundai continuă parteneriatul cu exploratorul elvețian Bertrand Piccard

0
91

Constructorul coreean și exploratorul elvețian merg mai departe împreună având aceleași abordări atunci când este vorba despre inovație și protejarea mediului înconjurător.

Colaborarea dintre cei doi a demarat în anul 2017, în Franța, iar în urma derulării unor proiecte de succes compania a decis extinderea parteneriatului la nivel pan-european. Cel mai important proiect a avut loc anul trecut când Bertrand Piccard, la cei 61 de ani ai săi, a înregistrat recordul mondial de autonomie cu un vehicul cu celule de combustie. Elvețianul, născut la Lausanne, a parcurs 778 de kilometri pe teritoriul Franței la volanul unui model Hyundai Nexo înregistrând o reducere a emisiilor de CO2 de 111,2 kg. Adică echivalentul cantității generate de un autovehicul din aceeași categorie, dar echipat cu un motor cu ardere internă.

„Bertrand Piccard este un precursor al mobilității eco, cu o abordare holistică, împărtășind spiritul progresist al brandului Hyundai”, a declarat Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing and Product al Hyundai Motor Europe. „Prin intermediul acestei colaborări vom continua să dezvoltăm soluții pentru mobilitatea cu emisii zero, consolidând, în același timp, poziția Hyundai printre liderii din acest domeniu.”

Dar Bertrand Piccard ca om de știință, inventator și explorator a avut  și alte „precedente”. A fost prima persoană care a călătorit în jurul lumii într-un balon. Se întâmpla în 1999 și i-au trebuit 15 zile, 10 ore și 24 de minute pentru stabilirea acestui record. În 2016, elvețianul a făcut înconjurul globului pământesc la bordul unui avion alimentat cu energie solară. În plus, considerat un promotor al mobilității eco, Piccard a înființat fundația Solar Impulse, având ca obiectiv să identifice o mie de soluții profitabile din punct de vedere ecologic.

„După ce am zburat în jurul lumii într-un avion electric alimentat numai cu energie solară, nu aș putea conduce altceva decât un autovehicul cu emisii reduse sau chiar zero. Exact ceea ce oferă Hyundai. A deveni un ambasador al acestui brand este, așadar, atât o alegere rațională, cât și ecologică.”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


doi + 4 =