Din Seoul, Hyundai Motor Company anunță că a ridicat prelata de pe ELANTRA N TCR Edition, un sedan de înaltă performanță inspirat din sporturile cu motor. Partea tare este că fiecare ELANTRA N TCR este construită la sediul Hyundai Motorsport din Alzenau, lângă Frankfurt.
Noua ediție specială are la bază modelul de serie Elantra N pregătit pentru Touring Car Racing (TCR) World Tour. Evident, îmbunătățirea performanțelor, inclusiv noile caracteristici interioare și exterioare au fost inspirate de piloții echipei Hyundai Motor TCR World Tour.
Prin urmare ELANTRA N TCR dispune de un Carbon Swan Neck Spoiler, în fapt o ditamai aripa spate, reglabilă, care permite setările optime ale forței aerodinamice pentru diferite condiții și preferințe de condus. Sedanul de înaltă performanță are, de asemenea, jante forjate N TCR de 19 inci, extrem de rigide și ușoare și este echipat standard cu frâne N Performance cu discuri ventilate de 380 mm în diametru pentru puntea față și 278 mm pentru cea spate.
ADN-ul Hyundai N din motorsport este subliniat în continuare și în ELANTRA N TCR Edition cu elemente speciale interioare și exterioare, cum ar fi stickerele TCR Edition (doar în Coreea de Sud), volanul îmbrăcat în Alcantara inspirat de curse cu marcherul superior în culoarea Performance Blue, la fel ca centurile de siguranță și insigna exclusivă TCR Edition.
Partea cu motorul este succint prezentată drept unul de 2.0 litri supraalimentat, cu injecție directă care este construit de Hyundai Motorsport. În fapt este un derivat al celui de pe Elantra N 2025 (nu TCR!) care inițial dezvoltă 276 CP și un cuplu motor maxim de 392 Nm. În varianta „extinsă” vorbim despre 350 CP la 7000 rpm și un cuplu motor maxim de 450 Nm la 3500 rpm. Și, bineînțeles, totul este perfect legal și pentru stradă.
Și încă un detaliu, Hyundai Motor plănuiește să lanseze ELANTRA N TCR Edition în Coreea de Sud în decembrie 2024 și să extindă disponibilitatea pe piețele globale anul viitor. Prețul încă nu a fost comunicat.
Vă recomandăm și:
Hyundai Inster Cross: versiune off-road pentru modelul electric