La trei ani și jumătate de la lansare, Porsche Panamera a fost adus la zi la nivel estetic, dar, mai ales, tehnic, cu o variantă hibrid optimizată, un nou motor V6 și o versiune lungă. Stilistic, variantele cu propulsie clasică se prezintă cu o parte frontală retușată, cu calandru nou, prize de aer mai mari și alt design pentru luminile de zi. Modelul hibrid a trecut prin modificări asemănătoare, într-o interpretare ceva mai discretă, și a primit etriere de frână vopsite în verde, pentru a sublinia caracterul său puțin agresiv cu mediul înconjurător.
Această ultimă versiune, Panamera S E-Hybrid (foto), este cea care a beneficiat de cel mai important upgrade tehnic, puterea motorului său electric fiind majorată de la 47 la 95 CP. Cumulând și aportul propulsorului pe benzină, puterea totală a urcat cu 36 CP, la 416 CP. Cu adevărat remarcabile sunt noile valori de consum de carburant și de emisii de noxe pe care Porsche le-a anunțat pentru acest hibrid de tip plug-in: 3,1 l/100 km și 71 g CO2/km, față de 7,1 l/100 km/h, respectiv, 159 g/km! Iar acumulatorii permit o autonomie de rulare în regim electric de până la 36 km. Panamera hibrid este și mai dinamic decât înainte, cu un timp de 5,5 secunde pentru 0-100 km/h (6,0 secunde pentru predecesorul său).
Porsche a reușit o reducere a consumului de carburant și în cazul variantelor cu propulsie clasică, Panamera S și 4S (tracțiune integrală), prin înlocuirea vechiului V8 atmosferic de 4,8 litri cu un motor nou, V6, de trei litri, biturbo. Cu o putere mai mare cu 20 CP și un cuplu superior cu 20 Nm (420 CP și 520 Nm), noul motor reușește un consum mediu cu 18% mai mic decât cel al V8-ului. În oferta Panamera se află în continuare versiunile V6 3.6 de 300 CP, GTS (430 CP), Turbo (500 CP), Turbo S (550 CP), toate pe benzină, precum și dieselul V6 de 250 CP.
O altă noutate în gama limuzinei sport-lux din Zuffenhausen este noua versiune cu ampatament mărit, disponibilă în declinările 4S și Turbo. Proiectată, în special, pentru piața chineză, dar urmând a fi oferită și în Europa și în America de Nord, Panamera Executive are ampatamentul mai lung cu 150 mm (3.070 mm, în total), de spațiul suplimentar beneficiind exclusiv pasagerii fotoliilor spate.