Mercedes-AMG GT63 Pro adaugă și mai mult sport luxului

0
1834

Mai puțin radical în filozofie decât generația anterioară, actualul Mercedes-AMG GT devine mai sportiv în noua sa versiune, Pro. Mai mult ca oricând, reprezintă o alternativă la Porsche 911 Turbo S.

Comercializată între 2014 și 2021, prima generație Mercedes-AMG GT a fost o mașină sport destul de radicală în filosofia sa, concurând cu Porsche 911, dar cu o arhitectură diferită (V8 instalat în față și doar două locuri la bord) de a acestuia. Lansată în 2023, a doua generație a modelului preferă o abordare mai „Grand Touring”, cu o definiție tehnică apropiată de Bentley Continental GT, Ferrari Roma și alte modele cu 2+2 locuri din clasa sport-lux. Este mai mare, mai greu și mai confortabil, dar nu abandonează ideea de sportivitate extremă, așa cum demonstrează această nouă versiune Pro.

Mercedes-AMG GT63 Pro 4MATIC+, mai puternic, mai dinamic

Ca și în cazul lui AMG GT R Pro din prima generație, ideea care a stat la baza acestui nou Mercedes-AMG GT63 Pro 4MATIC+ este de a îmbunătăți eficiența dinamică a mașinii cu modificări mecanice strategice. Motorul său V8 biturbo de 4,0 litri crește la 612 CP și 850 Nm, în loc de 585 CP și 800 Nm, cât are GT63 de bază. Prin optimizări aerodinamice ale părții frontale, Pro are prize de aer mai mari, pentru a îmbunătăți răcirea motorului, și include acum supape active în grilă, care suplimentează cu 30 kg forța de apăsare pe axul frontal. De asemenea, este echipat de serie cu frâne carbon-ceramice, cu diametrul de 420 mm în față și răcire îmbunătățită, plus jante forjate de 21 de inci și anvelope semi-slick Michelin Pilot Sport Cup 2 R. Tracțiunea integrală 4MATIC+ este standard.

Extrem de rapid. Și scump

Capabil de 315 km/h viteză maximă, demaraj 0-100 km/h în 3,2 secunde și 0-200 km/h în doar 10,9 s (cu 0,5 s mai rapid decât AMG GT63 normal), Mercedes-AMG GT63 Pro 4MATIC+ este și extrem de scump. Deși prețul său de bază nu a fost anunțat, se va poziționa, fără îndoială, între GT63 (circa 200.000 euro) și GT63 S E-Performance (816 CP), care se apropie de 230.000 euro. Și, probabil, se va impune drept cea mai eficientă variantă AMG GT pe circuit.

Vă recomandăm și:

Supercarul de vis pe care Audi l-a readus la viață. VIDEO

Noul BMW M2 Coupé – Fabulos de provocator

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


sapte × 7 =