Mercedes-AMG PureSpeed – Etalonul vitezei

0
84

Mercedes-AMG PureSpeed este primul exponent al seriei excusive denumită Mythos redusă la 250 de unități. Este un concept dezvolat până la stadiul de producție. ​​

Cine dă nas-în-nas cu PureSpeed vede un real speedster ca un foarte puternic iz de la SLR Stirling Moss lansat prin 2008. Practic caroseria joasă arată ca un fel de „slipper” cu două locuri, complet deschisă, fără acoperiș sau parbriz. Este un real tribut adus participării Mercedes-Benz în motorsport și care trebuie să ofere o experiență la volan de neuitat.

Însă partea frontală, cu capota lungă, optimizată aerodinamic, și priza sa largă de aer îl face să „aducă” a Merce­des-AMG ONE. Iar aerodinamica a fost abordată minuțios cu deflectoarele mici, parțial transparente, de pe partea frontală și laterală a mașinii, care împiedică turbulențele să deranjeze șoferul și pasagerul. Capota portbaga­jului și difuzorul spate sunt, de asemenea, optimizate aerodinamic, designul lor ținând cont de lipsa acoperișului.

Sistem HALO din F1

Este factorul neconvențional folosit în locul montantului A… convențional. Sistemul este valabil în F1 din 2018 și protejează capul șoferului în cazul unui accident. În cazul lui Mercedes AMG PureSpeed ​​constă dintr-un suport central tubular robust din oțel care se bifurcă în spatele celor două scaune și este ferm atașat de structura caroseriei. Partea faină este că HALO este iluminat indirect în partea de jos de benzi LED înguste, ducând ilumi­na­rea ambientală la un nou nivel. În plus, sistemul de pro­te­c­ție împotriva răsturnării include, de asemenea, două bare semicirculare rigide care sunt ascunse sub fantele aerodi­na­mice și fac parte, de asemenea, din structura caroseriei.

Iar faza și mai tare este că sunt disponibile două căști optimizate aerodinamic concepute și fabricate special pentru Mer­ce­des-AMG PureSpeed. Sunt de culoarea mașinii și per­mit șoferului și pasagerului să comunice clar, mai ales la viteze mari. Ca o caracteristică suplimen­ta­ră, sma­rt­­phone-urile pot fi asociate cu sistemul de interfon, permițând șoferului și pasagerului să vorbească la telefon și să asculte muzică prin difuzoarele căștilor.

Interior adaptat vitezei

Paternul în două culori al caroseriei se transferă interiorului în combinația alb cristal/negru, inclusiv scaunelor AMG Performance. Designul lor cu linii fluide este inspirat de aerul care „curge” în jurul mașinii și sunt încălzite mărind astfel nive­lul de confort. Însă partea distinctivă a interiorului este ceasul analogic personalizat, proiectat de IWC Schaffhau­sen. Este amplasat vizibil în mijlocul planșei de bord într-o carcasă neagră în formă de picătură amplasat pe o bază din fibră de carbon vizibilă. Cronometrul premium are un cadran specific PureSpeed ​​cu romburi AMG, iar pentru o vizibilitate optimă, cadranul este iluminat la amurg și pe întuneric. Rama cara­c­teristică subliniază afinitatea vizuală cu legendara colecție IWC Ingenieur.

Partea cu sunetul este „rezolvată” cu un sistem surr­o­und 3D Burmester High-End cu 15 difuzoare și 1.170 de wați de putere. Cu alte cuvinte PureSpeed poate oferi o experi­en­ță de sunet autentică, similară unui concert în aer liber, bineînțeles, doar dacă vă interesează așa ceva. Și încă un detaliu, o insignă în consola centrală are gravată inscripția „1 din 250” care arată că modelul face parte din seria Mythos strict limitată.

Totul pentru viteză

Dacă vă uitați sub capotă vă lămuriți că PureSpeed are multe legături cu actualul model SL 63. Asta înseamnă că dați de motorul AMG V8 biturbo de 4,0 litri care dezvoltă 585 CP și un cuplu motor maxim de 800 Nm. Tradus în limbajul vitezei, atingeți 100 km/h în 3,6 secunde și o viteză maximă de 315 km/h. Transmisia este au­to­mată, AMG SPEEDSHIFT MTC cu 9 trepte, care dispune de un ambreiaj umed în loc de un convertorul de cuplu tradițional, pentru reducerea greutății și un răspuns foarte scurt în reprizele de accelerare. Și, mai ales, PureSpeed ​​vine cu sistemul de tracțiune integrală AMG Performance 4MATIC+ fiind echipat cu direcție activă pe puntea din spate care îi conferă agilitate și stabilitate. Mai lipsește ceva?

 

Vă recomandăm și:

Motorul AMG de 421 CP, surclasat de un nou propulsor Toyota?

Mercedes-AMG G63 Sir Class: inspirată de Lewis Hamilton

 

 

Mercedes-AMG – Tradiție și modernism

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


sase × = 36