Mercedes-Benz și WTA anunță un nou parteneriat

0
19

Mercedes-Benz face un pas mare în modelarea tenisului de câmp stabilind un parteneriat pe termen lung cu Asociația de Tenis Feminin (WTA).

Prima manifestare a noului acord va fi „Turneul WTA – Condus de Mercedes-Benz” care va începe chiar la 1 ianuarie 2026. În calitate de Premier Partener și Partener Auto Exclusiv al WTA, Mercedes-Benz va fi prezent la turneele WTA 1000, 500 și 250 începând cu 2026 și își propune să creeze experiențe unice pentru jucătoare, clienți, fani și oaspeți. Astfel de puncte de contact emoțional la nivel global reprezintă o măsură importantă pentru schimbare și conexiune, consolidând nucleul reprezentativ al mărcii Mercedes-Benz.

Dezvoltare pe termen lung

Scopul comun al ambilor parteneri este să ofere tenisului feminin o vizibilitate și mai mare pentru accelerarea creșterii acestui sport la nivel mondial. Acest lucru subliniază dorința mărcii Mercedes-Benz ca să ridice și mai mult sportul la nivel global cu ambițiile sale de emancipare a femeilor și astfel să inspire următoarele generații de jucătoare și fani.

„Parteneriatul nostru cu WTA sărbătorește femeile care redefinesc viitorul acestui sport, atât pe teren cât și în afara lui. Dedicarea și căutarea lor neobosită a progresului reflectă propriul nostru angajament față de inovație. Prin susținerea poveștilor lor pe o scenă globală, Mercedes-Benz își propune să inspire noi talente, să implice fanii și clienții din întreaga lume și să demonstreze ce poate realiza potențialul uman” a declarat Christina Schenck, Vicepreședinte Digital & Communications și Relații cu Investitorii, Mercedes-Benz AG.

„Suntem cu adevărat încântați să primim Mercedes-Benz ca partener principal al Turneului WTA. Acest acord pe termen lung reprezintă o viziune comună și un angajament puternic față de viitorul tenisului feminin și așteptăm cu nerăbdare să colaborăm pentru dezvoltarea acestui sport. Asigurarea unui parteneriat atât de puternic și de încredere este un moment crucial pentru WTA Ventures, pe măsură ce ne continuăm călătoria de accelerare a creșterii WTA ca scenă în care tenisul feminin strălucește. Iar Mercedes-Benz, sinonim cu eleganța atemporală, inovația și o dedicare fără compromisuri față de excelență, se aliniază perfect cu această ambiție. Suntem mândri să ne unim forțele cu un brand excepțional pe măsură ce intrăm în această nouă eră interesantă pentru tenisul feminin” a subliniat Marina Storti, CEO al WTA Ventures.

Prezență la nivel mondial

Devenind partener principal și Partener Auto Exclusiv al WTA, Mercedes-Benz își extinde prezența globală la cel mai înalt nivel al sportului internațional, bazându-se pe tradiția sa îndelungată în tenis. Parteneriatul a fost anunțat oficial la o conferință de presă la Muzeul Mercedes-Benz din Stuttgart. Printre invitații prezenți s-au numărat fondatoarea WTA, Billie Jean King, legenda tenisului Andrea Petković, Marina Storti – CEO al WTA Ventures, Valerie Camillo – Președinte WTA, Mathias Geisen – Membru al Consiliului de Administrație al Mercedes-Benz Group AG și Christina Schenck – Vicepreședinte Digital & Communications și Relații cu Investitorii al Mercedes-Benz AG, precum și ambasadorii mărcii Mercedes-Benz și vedetele tenisului Coco Gauff și Roger Federer.

„Încă din ziua în care am fondat WTA, misiunea noastră a fost să ne asigurăm că fiecare fată, fiecare femeie, poate avea un loc în care să concureze, să fie recunoscută pentru realizările sale și să-și câștige existența practicând sportul pe care îl iubește. Faptul că un brand global precum Mercedes-Benz este alături de noi transmite un mesaj care rezonează mult dincolo de tenis. Spune că sportul feminin contează și că sportivele noastre merită să fie văzute, auzite și să li se ofere o platformă globală pentru a străluci și a inspira. Sunt incredibil de mândră să văd cum WTA ne duce viziunea mai departe cu scop și pasiune” a declarat la rândul său Billie Jean King, Fondatoare WTA.

Parteneriatul cu WTA o va face ca Mercedes-Benz să strălucească din nou pe cele mai mari scene din tenis. Marca germană va fi prezentă la aproximativ 30 de turnee în 2026, fiind planificate și mai multe începând cu 2027. Își va sărbători debutul pe internet la Mubadala Abu Dhabi Open din Abu Dhabi, Emiratele Arabe Unite și Ostrava Open din Ostrava, Republica Cehă, în perioada 31 ianuarie – 7 februarie. La fața locului, Mercedes-Benz va oferi o flotă exclusivă de vehicule pentru jucătoare, oficiali și invitați și va oferi o experiență de condus unică la fiecare turneu.

Prin parteneriatul WTA, împreună cu noua ambasadoare a mărcii, Coco Gauff, Mercedes-Benz își subliniază angajamentul față de sportul feminin și impactul tenisului ca platformă globală.

Vă recomandăm și:

Noul Mercedes-Benz GLB – electric și ajutat de inteligența artificială

Mercedes-Benz G-Klasse Cabriolet: primele imagini spion

Mercedes-Benz „angajează” roboți umanoizi

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

3 × 4 =