Prin lansarea pe piață a trei noi modele, a unei variante upgradate a Grand Cherokee, dar și prin sponsorizarea unuia dintre cele mai importante cluburi de fotbal din lume, marca Jeep, parte a Chrysler Group, implicit a alianței cu Fiat, și-a propus să atingă un nivel de vânzări de 125.000 de unități în Europa, în 2015.
Pentru a-și atinge obiectivul, Jeep se va baza, în primul rând, pe Grand Cherokee și pe trei noi SUV-uri, toate cu motorizări diesel. Prima care va ajunge în Europa, la toamnă, va fi versiunea cu tentă sportivă Jeep Grand Cherokee S Limited, cu propulsor V6 de trei litri și 238 CP și care va costa circa 60.000 euro. Va urma, în a doua parte a anului viitor, SUV-ul de clasă medie Cherokee, cu motor Fiat de doi litri, cu puterea de 170 CP.
Penultimul programat să intre în showroom-urile de pe Vechiul Continent, la jumătatea anului 2014, este un „mini” Wrangler, de 4.200 mm lungime și a cărui denumire încă nu a fost stabilită. Acesta va fi construit pe platforma crossoverului de clasă mică Fiat 500X, la uzina din Mirafiori (Italia). La sfârșitul anului 2014 își va face apariția un SUV de clasă compactă, de 4.400 mm lungime, ce va înlocui modelele Compass și Patriot.
Clubul de fotbal Juventus Torino, cu un număr estimat de 295 milioane de fani la nivel mondial, își va aduce și el contribuția la promovarea autovehiculelor mărcii americane, în baza unui contract de sponsorizare pe următoarele trei sezoane, pentru care Jeep va plăti 30 milioane de euro.