BMW a dezvăluit primele imagini și detalii despre noul M5 Touring. Specialiștii susțin că modelul break este un competitor este un competitor serios pentru Audi RS6 Avant.
BMW M5 Touring are un portbagaj de 1.630 de litri
BMW M5 Touring oferă aceeași putere ca versiunea sedan -727 CP-, dar și un portbagaj care poate ajunge la 1.630 de litri. Acestea ar fi principalele sale calități. Designul exterior nu aduce prea multe noutăți. Elementele distinctive includ spoilerele agresive, prizele de aer generoase, jantele de 20 de inch pe față și 21 pe spate, plafonul negru și aripile evazate. Grila frontală Iconic Glow, cu iluminare pe contur, apare în dotarea standard.
În partea din spate, BMW a echipat noul M5 Touring cu un eleron pe plafon, reflectoare verticale, un difuzor de aer împărțit în două și un sistem de evacuare cu patru terminații.
Interiorul are multe lucruri în comun cu versiunea sedan: volan M din piele, scaune M din piele Merino și un ecran curbat cu grafică M. Climatizarea automată pe 4 zone și sistemul audio Bowers&Wilkins sunt oferite în dotarea standard, conform informațiilor de pe site-ul oficial.
La „opționale” avem încălzirea volanului, scaune față ventilate și un plafon panoramic din sticlă.
Portbagajul este unul dintre punctele forte. Volumul de încărcare variază între 500 și 1.630 litri, ultima valoare fiind obținută prin rabatarea banchetei.
BMW M5 Touring este echipat cu un motor ce dezvoltă 727 CP
Noul M5 Touring este un model plug-in hybrid și are sub capotă un motor V8 de 4.4 litri twin-turbo, asociat cu o unitate electrică integrată în transmisia automată cu 8 trepte. Aceste componente dezvoltă 727 CP și 1.000 Nm cuplu! Mașina accelerează de la 0 la 100 km/h în 3.6 secunde, iar de la 0 la 200 km/h în 11.1 secunde. Viteza maximă este limitată la 250 km/h, dar cu pachetul M Drive poate ajunge la 305 km/h.
- Citește și: BMW, cea mai vândută marcă premium la nivel mondial
Pachetul include și o baterie de 18.6 kWh, care oferă o autonomie electrică de până la 67 km. Noul M5 Touring poate circula în modul electric la viteze de până la 140 km/h. Încărcarea AC la 11 kW este standard, iar bateria se încarcă complet în mai puțin de două ore.
De asemenea, sunt standard suspensia M adaptivă și direcția integrală activă, în timp ce frânele cu componente carbon ceramice sunt opționale.
- Citește și: Noul BMW M5: plug-in hibrid cu 727 CP
Lansarea globală este programată pentru noiembrie 2024, iar comenzile sunt deja deschise pentru clienți.