Skoda Fabia RS Rally2 – Pachet 25

0
49

Nici n-a intrat bine în cel de-al treilea sezon competițional că cei de la Skoda au pregătit pen­­tru Fabia RS Rally2 un set extins de actualizări numit „Pachet 25”. Rolul său este să îmbu­nă­tățească performanțele și fiabilitatea mașinii, inclusiv confortul echipajului.

În dezvoltarea acestuia Škoda Motorsport s-a bazat nu numai pe propria experiență, ci și pe feedback-ul a doisprezece piloți diferiți de raliu, care au testat noile componente pe mai mult de 4.000 de kilometri în condiții riguroase de rulare. Pe scurt „Pachetul 25” include îmbunătă­ți­ri standard și opționale pentru mașinile noi, în timp ce toate actualizările sunt disponibile și pentru proprietarii existenți ai Fabia RS Rally2.

Ce conține?

Fără să intre în detalii profunde cehii spun că Packet 25 se referă la componentele legate de motor proiectate pentru a îmbunătățirea caracteristicilor termodinamice ale grupului motopropulsor Fabia RS Rally2. În cazul sistemului de evacuare, fluxul de gazelor de eșapament a fost optimizat îmbunătățindu-se pregătirea amestecului și arderea. O galerie de evacuare nou optimizată reduce energia necesară pentru schimburile de gaze în cilindrii cu 27%. Alte modificări ale sistemului de evacuare reduc greutatea, iar atunci când sunt combinate cu noul software de management al motorului, ele contribuie la o creștere semnificativă a puterii furnizate roților, precum și la o notă mai pronunțată a motorului.

Unul dintre punctele forte ale „Pachet 25” sunt noile amortizoare concepute să reziste la sarcini mai mari îmbunătățindu-le durabilitatea în etapele solicitante pe macadam. Aceste modificări includ modificări ale rezervorului amortizorului și mai multor com­ponente interne, inclusiv garnituri, menținând în același timp greutatea inițială a amortizorului. Protecția îmbunătățită a montantului din spate prelungește durata de viață a manșoanelor arborelui de transmisie, a etrierelor de frână și a furtunurilor de răcire a frânei.

Cea mai semnificativă inovație în materie de confort este o aerisire reproiectată de pe acope­riș, care îmbunătățește fluxul de aer în cabină, optimizând în același timp filtrarea și împiedi­când pătrunderea apei în cockpit. În plus, noile scaune de curse, cu aproximativ 2 kg mai ușoa­re pe unitate, ajută la scăderea centrului de greutate al mașinii.

Vă recomandăm și:

Skoda Space: viitorul SUV electric cu șapte locuri se dezvăluie

Skoda Enyaq facelift a intrat în producția de serie

Skoda de 9.000 de euro

 

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

18 − 10 =