Proprietarii Volvo o să aibă de acum o grijă mai puțin. Compania a lansat și în Europa serviciul Valet, o aplicație care permite posesorilor de mașini Volvo să cheme pe cineva de la companie să le ducă automobilul în service. Clientul va primi pe telefon notificări despre procesul de reparație.
Serviciul Valet, introdus de cei de la Volvo mai întâi în Statele Unite, a fost recent lansat și în Europa. Printr-o aplicație disponibilă pe telefoanele iPhone sau Android proprietarii vor chema un angajat al companiei care să le ducă mașina la service și să le-o returneze după ce aceasta este reparată. În tot acest timp proprietarul va primi, prin intermediul aplicației, informații în timp real despre evoluția lucrărilor de reparație. Pentru moment serviciul este disponibil în Marea Britanie, urmând să fie lansat și în Belgia, Danemarca, Polonia, Franța, Elveția, Germania, Portugalia, Grecia, Ungaria, Spania, Irlanda și Norvegia.
Până la lansarea unei aplicații dedicate și clienții din România au acces la o parte din aceste beneficii. Astfel, ei pot suna la un număr special și mașina lor Volvo va fi preluată de un „valet” care o va duce la service. Automobilul va beneficia de lucrări de întreținere și reparație iar clientul nu va trebui să se deplaseze în afara locuinței. În plus, prin intermediul tehnologiei Wi-Fi se vor putea face diagnoze și se vor putea implementa actualizări software de la distanță, fără ca mașina să fie efectiv introdusă în service. Singura grijă a clientului va fi să achite, bineînțeles online, factura emisă.
Foto: Volvo
http://www.autotestmagazin.ro/volvo-xc40-t4-twin-engine-un-plug-in-hibrid-mai-accesibil/
http://www.autotestmagazin.ro/cu-masina-la-service/