Zenvo Aurora – Pregătirea pentru testele dinamice

0
195

Danezii de la Zenvo Automotive își continuă programul de dezvoltare a hipercarului Aurora înainte de prima pornire a motorului și de testele dinamice programate la începutul anului 2025.

Iar pentru asta au înființat un nou birou de inginerie deschis în țara vecină, Suedia, contribuind la dezvoltarea proiectului Aurora, alături de principalele activități ale fabricii din Præstø, Danemarca. Designul componentelor, grupul motopropulsor și echiparea generală a vehicu­lu­lui au evoluat semnificativ, în timp ce testele detaliate de impact și simulările aerodinamice au contribuit la perfecționarea designului final pentru două modele derivate, Agil și Tur.

Echipele lucrează deja la un calendar încărcat pentru anul 2025, care va fi lansat odată cu prima pornire planificată a motorului personalizat, fiind dezvoltat în colaborare cu MAHLE Powertrain. Concentrarea tehnică asupra motorului Mjølner V12 a continuat având ca scop principal implicarea șoferului. Quad-turbo-ul de 6,6 litri va fi cel mai puternic și mai avansat motor V12 construit vreodată. Din acest moment de hotar, grupul motopropulsor va fi supus unor teste suplimentare în lumea reală, cu un prim prototip de vehicul care va debuta dinamic la ediția din 2025 a Goodwood Festival of Speed. În paralel, proiectul își va continua parcursul, mașinile fiind prezentate la nivel global, ceea ce va include un „come back” în Statele Unite, o vizită prin toată Europa și Marea Britanie, fiind apoi din nou activ la Monterey Car Week, în California.

„Designul pentru proiectul Aurora a continuat să evolueze pe măsură ce programul a progresat. Lucrând îndeaproape cu echipa de ingineri, ne angajăm să ne asigurăm că Aurora va oferi șoferului cea mai bună experiență vizuală și dinamică” a declarat Christian Brandt, șeful de Design de la Zenvo Automotive. Parcursul inițial a arătat o direcție clară de design, iar acum perfecționăm aspectul final și estetica ambelor modele, Agil și Tur, astfel încât performanța este optimizată, dar nimic nu este diluat din viziunea dramatică origi­na­lă pe care o aveam când s-au ridicat husele pentru prima dată. A fost important să ne asigu­răm că ambele modele continuă să încapsuleze filozofiile clasice de design danez, folosind cele mai noi tehnologii și interpretări, dar nu în detrimentul performanței și al angajării șoferului.”

Vă recomandăm și:

Gordon Murray Automotive T.50: McLaren F1 la puterea a doua

Noul Renault Rafale – Personalitate distinctă

Volvo XC90 facelift: prețurile din România

McLaren W1 – Un mod Divergent de a fi

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


× 8 = douazeci patru