640 CP. Rămâne așa, domnu’?

0
104

V-ați luat un Volkswagen, Audi, Seat sau Skoda și parcă ați vrea să aibă mai multă putere, dar nu știți cum să faceți fără să pierdeți garanția mașinii? Soluția vine de la compania germană ABT Sportsline, ce oferă modulul de control al managementului motorului ABT Engine Control, dispozitiv electronic ce poate fi instalat pe oricare dintre propulsoarele turbo ale Grupului Volskwagen-Audi, indiferent că sunt diesel sau pe benzină. ABT Sportsline are o experiență de decenii în domeniu, fiind renumită pentru performanțele și calitatea produselor sale. Nici noul sistem nu face excepție, fiind testat intensiv timp de multe luni, astfel încât firma din Bavaria oferă o garanție de doi ani pentru motor, în limita a 100.000 km.

De îndată ce a fost cuplat (direct la mufele unității ECU, pe principiul „plug and play”), ABT Engine Control analizează parametrii motorului și modifică în mod corespunzător setările, pentru obținerea sporului de putere maxim, fără ca nivelul consumului de carburant să se modifice. De exemplu, în cazul motorului pe benzină turbo 2.0 TFSI al modelului Golf VI GTI, se ajunge la 260 CP, de la 210 CP în variantă standard, iar Audi Q5 cu dieselul V6 de trei litri (3.0 TDI) primește un plus de 37 CP la cei 245 CP din fabrică. Audi A4 Avant 3.0 TDI (în oricare dintre versiunile de 204 sau 245 CP) se transformă într-o adevărată „mașină pentru toate anotimpurile” și își face șoferul să zâmbească cu gura până la urechi cu cei 300 CP ai săi. Trebuie menționat și Audi A6 3.0 TFSI, ce livrează la pedala de accelerație încă 110 CP peste cei 300 CP cu care a ieșit de pe banda de montaj. Apogeul se atinge cu propulsorul V10 5.2 FSI ce echipează modelele de vârf Audi S6, S7, S8 și R8. Acesta dezvoltă 520-525 CP în mod normal, dar echipat cu ABT Engine Control ajunge la un vârf de 640 CP!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


sapte − = 0