Cătălin Cazacu: „Am mai multe oase rupte decât au unii zile de distracție”

0
76
Cătălin Cazacu și taxiul pe care îl conduce luni, marți și miercuri la Kanal D. Prima emisiune a avut aproape 800.000 de telespectatori.

Viața lui Cătălin Cazacu pare un film palpitant pe care spectatorii îl urmăresc ținându‑și respirația, primind în fiecare moment câte o porție zdravănă de adrenalină. Este campion la motociclism viteză, a scăpat cu viață din mai multe accidente groaznice și a fost unul dintre cei mai apreciați concurenți de la „Exatlon”. După aventura din Republica Dominicană, porțile televiziunii i s-au deschis larg și acum este unul dintre oamenii pe care Kanal D mizează foarte mult. Este gazda emisiunii „Cash Taxi” în care joacă rolul unui taximetrist care nu ia bani pentru cursă, ci îi premiază pe cei care răspund la întrebări de cultură generală. Celălalt proiect este un „late night show”, în care Cătălin Cazacu, Victor Slav și Giani Kiriță sunt „Vulturii de noapte”.

„Nu conduc deloc motocicleta pe stradă” spune Cătălin Cazacu.

Auto Test: Ai ajuns de pe motocicletă direct la… „televizor”. Cum a fost această trecere și cum te adaptezi noului stil de viață?
Cătălin Cazacu: Puțini știu că eu am terminat „Școala de Televiziune” iar Teo Trandafir, colega mea de la Kanal D, mi-a fost profesoară, m-a îndrumat și mi-a fost de mare ajutor.  Eu cred că în viață este mai bine să fii pregătit și să „n-ai ocazia”, decât să ai ocazia și să nu fii pregătit. Acesta este cel mai bun exemplu! Când s-a ivit ocazia, eu spun că am fructificat‑o din plin.
Auto Test: Nu crezi că va fi dificil, după această perioadă presărată cu emisiuni TV, să te întorci la lupta cu timpii de pe circuit?
Cătălin Cazacu: De când m-am întors din Republica Dominicană am avut două curse și le-am câștigat pe amândouă, la o diferență destul de mare față de adversarii mei. Motociclismul este profesia mea, pe care am început-o la vârsta de șapte ani. Momentan nu este abandonată, chiar dacă aparent a trecut în planul secund.
Auto Test: Ce obiective ai în domeniul sportiv?
Cătălin Cazacu: Momentan, anul 2018 este „pierdut” pentru că nu am participat la toate etapele. Încerc să mă mențin în formă, iar oamenii care m-au ajutat până acum sunt în continuare lângă mine. BMW Motorrad România a hotărât că eu sunt pilotul lor oficial și cu mine vor să meargă mai departe. Am fost racolat de o nouă echipă, a cărei structură mi se potrivește foarte bine și alături de care voi face lucruri minunate în 2019.
Auto Test: Îți mai aduci aminte când ai mers prima oară pe motocicletă?
Cătălin Cazacu: Aveam șapte ani, eram un copil! Am fost descoperit de un antrenor care a considerat că eu sunt omul în care „trebuie” să bage banii. Prima mea cursă a fost la Arad, pe vremea aceea cursele se țineau pe aeroporturi. Concuram la clasa de juniori, pe o motocicletă de 50 cmc, și, ciudat sau nu, mama mea a fost cea care m-a dus la acel concurs. Părinții m-au susținut foarte mult. Inițial au crezut că este o joacă, dar mai târziu au realizat că „aparent” sunt talentat (râde).
Auto Test: Care au fost cele mai dure accidente pe motocicletă?
Cătălin Cazacu: Mi le șterg foarte repede din memorie, dacă le ții minte, în sportul acesta, nu poți să mergi mai departe. Eu spun așa: „Nu poți să stai în ploaie fără să te uzi!”. Am, poate, mai multe oase rupte decât au unii zile de distracție.
Auto Test: La Serres te-ai răsturnat, iar motocicleta s-a rotit de mai multe ori în aer. I-ai cam speriat pe fani…
Cătălin Cazacu: Cred că nu am realizat niciodată prin ce am trecut. Când o să „realizez” voi avea o frână față de pericolul la care mă expun în acest sport. A fost unul dintre cele mai urâte accidente ale mele, s-a întâmplat la peste 200 de km/h. Știi care a fost singurul lucru care mi-a rămas în minte? După o săptămână, cu coastele fisurate și cu mâinile zdrobite, eram pe același circuit, încercând să câștig cursa.

Cătălin Cazacu și taxiul pe care îl conduce luni, marți și miercuri la Kanal D. Prima emisiune a avut aproape 800.000 de telespectatori.

Auto Test: La ce te gândești înainte să iei startul? Ai un ritual anume?
Cătălin Cazacu: Da, cu jumătate de oră înainte de cursă încerc să mă liniștesc, stau singur. Înainte să intru pe pistă, stau în genunchi lângă motocicleta mea și mă rog. Sunt ultimul din staff care verifică absolut tot la motocicletă, înainte de începerea cursei, ca să fiu sigur că este totul în ordine.
Auto Test: A fost greu fără motocicletă în Republica Dominicană?
Cătălin Cazacu: Foarte dificil. De câte ori trecea câte o motocicletă pe lângă noi, încercam să simt mirosul de benzină. „Exatlon” a fost o încercare în care mi-au lipsit multe lucruri, încât nu știam de ce îmi este cel mai dor, dar când am ajuns acasă știi ce am făcut prima dată? M-am urcat pe motocicletă!
Auto Test: Cum te-ai descurcat la „Exatlon”?
Cătălin Cazacu: Eu nu sunt în măsură să îmi dau cu părerea despre cum m-am descurcat, asta a făcut-o publicul deja și cred, în continuare, că lucrurile trebuie să rămână la fel. Eu știu că nu am plecat cu prima șansă, dar din ceea ce mi s-a spus am fost cea mai mare surpriză și am avut o ascensiune pe care nimeni nu o vedea la început.
Auto Test: Cât de dificile au fost condițiile de acolo?
Cătălin Cazacu: „Greu” sau „foarte greu” nu ar putea descrie condițiile de acolo, dar până nu încerci, nu realizezi adevărata intensitate a acestei aventuri. Eu spun că a fost de zece ori mai greu decât ce s-a văzut la televizor. Orice om care are voință de fier și determinare poate să treacă prin orice. Experiența „Exatlon” m-a învățat că nu există „nu pot”.
Auto Test: Care este imaginea care ți-a rămas după experiența din Dominicană?
Cătălin Cazacu: O plajă virgină care îmi oferea absolut tot ceea ce aveam nevoie: mâncare, apă, soare, liniște.
Auto Test: Cu unul dintre foștii concu­renții de la „Exatlon” ești implicat și într-un proiect de televiziune. Povestește-mi puțin despre emisiunea „Vulturii de Noapte”.
Cătălin Cazacu: Sunt din nou în echipă cu Giani Kiriță, iar chimia dintre noi probabil că s-a văzut și acest lucru ne bucură. Amândoi am fost naturali la „Exatlon”, iar prietenia noastră este și va fi mereu sinceră. „Vulturii de noapte” este un proiect atipic pentru România. Nouă ne place să fim naturali, să râdem, să glumim și asta vom face și în fața camerei de filmat. Asta vor vedea telespectatorii la emisiunea „Vulturii de noapte”!

Ei sunt „Vulturii de noapte”: Cătălin Cazacu, Giani Kiriță (stânga) și Victor Slav (centru). Emisiunea începe în această toamnă.

Auto Test: Sunteți trei personaje diferite în această emisiune. Victor Slav pare calm și liniștit, Giani Kiriță este un vulcanic. Tu pe unde te afli în această poveste și cum crezi că o să vă perceapă publicul?
Cătălin Cazacu: (Râde) Eu sunt un „rătăcit” și așa am fost tot timpul, dar calitatea mea cea mai mare este reprezentată de naturalețe și sinceritate. Nu știu dacă mă pot situa undeva, pentru că eu tot timpul mă văd peste tot. Cred că exact combinația asta, de trei oameni diferiți, va fi „sufletul” acestei emisiuni.
Auto Test: „Cash Taxi” este un proiect pe care l-ai început la puțin timp după întoarcerea de la „Exatlon”. A fost dificil să intri în pielea șoferului de taxi șugubăț și vorbăreț?
Cătălin Cazacu: Nu a fost chiar ușor. Cel mai important lucru este să mă concentrez la condus, dar trebuie și să stau de vorbă cu „clienții” care intră în taxiul nostru și să fiu atent și la răspunsurile lor. Uneori îi „ajut” pentru că vreau ca oamenii să plece din „taxiul meu” cu bani. La sfârșitul zilei cad frânt, dar îmi place ce fac și mi se pare că mi se potrivește. Încă filmăm pentru „Cash Taxi” și sper ca acest proiect să mai dureze încă o sută de ani (râde). Este o emisiune minunată de divertisment și de cultură generală, care îi ajută pe cei care urcă în mașină, prin faptul că îi premiază în bani, dar și pe cei din fața televizorului, care află astfel lucruri noi, utile.
Auto Test: Cum a fost prima filmare? Ceva emoții?
Cătălin Cazacu: M-am dus la prima filmare plin de energie și de gânduri. Credeam că știu ce am de făcut. Bineînțeles nimic din ceea ce gândeam nu a avut legătură cu realitatea, așa că le-am luat pe toate așa cum au venit și am încercat să mă descurc. Mi-am dat seama, în primele zece secunde după ce s-a dat REC (înregistrare – n.r.), că naturalețea mea mă va salva. Oamenii mă văd pe mine exact așa cum sunt!
Auto Test: În emisiune conduci un Mercedes. În viața de zi cu zi, ce mașină ai? Conduci și motocicleta în trafic?
Cătălin Cazacu: O să te surprind. Nu conduc deloc motocicleta pe stradă. Am o mașină mare, spațioasă, pentru că îmi place să mă simt în siguranță, dar motorul nu este foarte puternic. Nu conduc în viteză și îmi place să fiu civilizat la volan. Depind foarte mult de permisul de conducere și nu aș vrea să fiu în situația de a-l pierde.
Auto Test: Care a fost prima ta mașină?
Cătălin Cazacu: Dacia Papuc. Vestita Dacie! Avea două locuri și puteam să-mi car și motocicleta cu ea.
Auto Test: Am văzut că joci și într-un film. Cum a fost contactul cu cinematografia? Am citit o postare în care ai spus: „Visele devin realitate”. A fost un vis al tău să joci în filme?
Cătălin Cazacu: Când stăteam pe plajă, în Republica ­Dominicană, l-am rugat pe Vladimir (n.r. Vladimir Drăghia, câștigătorul primului sezon Exatlon) că, dacă va mai prinde un proiect, să mă „ajute” să joc într-o piesă de teatru. Îmi era frică să spun că aș vrea într‑un film. După ce m-am întors acasă, m-am întâlnit cu regizorul Iura Luncașu, un om pe care îl consider genial, iar acesta mi-a oferit un rol într-o peliculă. Unul mic, dar după scurt timp s-a transformat într-un rol mare, extrem de important. Sunt la început în profesia aceasta și m-am dus la filmări plin de emoție. M-am mișcat foarte bine și este clar unul dintre cele mai frumoase lucruri pe care le-am făcut. Mă bucur că am avut șansa aceasta și sper să o am în continuare.
Auto Test: Cum se numește filmul?
Cătălin Cazacu: „Faci sau taci”. Este o comedie și va fi lansată anul viitor.
Auto Test: Care este rolul tău?
Cătălin Cazacu: Joc rolul unui mafiot…
Auto Test: Mafiot? Cum așa?
Cătălin Cazacu: Nu sunt departe de rol. Nu am făcut în această viață reclamă la „uși de biserică” (râde) și cine mă cunoaște vede că sunt natural. Exact acesta este rolul meu, un băiat care are răspunsuri la orice și care a interacționat, poate, o parte din viața lui, cu această lume. Și acum am o firmă de securitate în Timișoara și să spunem că nu sunt chiar străin de experiența aceasta.

 Interviu realizat de Sorin BARBU

http://www.autotestmagazin.ro/dragulescu-aur-si-pe-sosea/

http://www.autotestmagazin.ro/sandra-izbasa-mama-nu-ma-lasa-sa-mi-iau-permis-de-motocicleta/

Articolul precedentIon Țiriac, încă o „bijuterie” în colecție
Articolul următorCel mai scump avion din lume
Avatar
Revista Auto Test este o publicaţie lunară de specialitate editată de Registrul Auto Român și se află în cel de-al 28-lea an de apariţie. Auto Test s-a impus drept o revistă profesionistă în peisajul presei auto din România şi se bucură de o bună reputaţie printre advertiseri, importatori de automobile şi cititori. Articolele profesionist realizate tratează prezentări şi teste de automobile, cele mai recente evenimente şi tehnologii din domeniu, subiecte de istorie auto şi de divertisment, studii de cercetare socio-psihologică, informaţii referitoare la serviciile şi reglementările adoptate de RAR, informaţii practice pentru automobilişti. Auto Test beneficiază de un conţinut diversificat şi de grafică permanent actualizată, menite să ţină pasul cu tendinţele moderne ale publicisticii şi cu exigenţele cititorilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


patru × 6 =