Facelift-ul l-a care a fost supus Lexus LS, cel mai luxos model pe care îl produce Toyota, l-a transformat într-o mașină cu o aparență mai dinamică și mai apropiată de gusturile europenilor, pe care încă nu a reușit să-i cucerească, așa cum s-a întâmplat cu americanii. Din punct de vedere tehnic, versiunea facelift a rămas neschimbată, scopul transformărilor fiind, în principal, aducerea berlinei de lux în unitate stilistică cu cele mai noi modele Lexus: CT 200h și GS 450h (h de la „hibrid”).
Lexus LS 2013 prezintă o nouă parte frontală, ce lasă o impresie de dinamism puternică, cu capotă cu nervuri pronunțate, faruri „încruntate” și calandru uriaș, ce coboară în spoilerul sportiv. Zona posterioară nu vine cu multe noutăți, în evidență ieșind doar blocurile optice actualizate cu lumini LED și spoilerul cu un profil mai aerodinamic.
Trenul de rulare și motorizările sunt aceleași, noul model putând fi comandat în două versiuni, una „clasică”, cu tracțiune spate și propulsor pe benzină V8 4.6 de 386 CP (LS 460), și una hibridă (LS 600h), ce combină două motoare electrice cu un V8 5.0, sistemul generând o putere cumulată de 445 CP, ce acționează toate roțile.
Nici interiorul nu a trecut prin schimbări radicale, rămânând același, în cea mai mare parte. Nu și-a pierdut niciuna dintre principalele calități, spațiul uriaș, confortul regesc și dotările generoase, dar în consola centrală și-a făcut loc un ecran tactil uriaș, cu diagonale de 12,3 inci, prin intermediul căruia se accesează principalele comenzi și sistemul de navigație GPS.