Jaguar 4×4

0
38

Pentru a face față mai bine concurenților germani, care dispun de versiuni cu tracțiune integrală, Jaguar a decis să-și doteze cele două berline reprezentative, XF și XJ, cu același tip de propulsie. Nu e prima oară când constructorul auto din Marea Britanie propune tracțiunea pe toate roțile, modelul precedent ce a beneficiat de ea fiind defunctul Jaguar X-Type, dar care nu a reușit să convingă în fața rivalilor BMW Seria 3 xDrive, Mercedes C 4Matic și, mai ales, a liderului incontestabil în domeniu, Audi A4 quattro.

Acum berlina de lux XJ, atât varianta standard. cât și cea cu ampatament lung, și modelul premium XF vor avea transmisie integrală, cuplată, exclusiv, cu noul motor pe benzină V6 3.0 supraalimentat, ce dezvoltă 340 CP și un cuplu motor maxim de 450 Nm. În condiții de rulare normale, cea mai mare a puterii este transmisă către puntea spate, dar cuplul poate fi repartizat până la un raport 50/50 pe cele două punți, atunci când se pierde aderența. XJ AWD și XF AWD oferă și un mod „iarnă”, pentru o rulare sigură pe asfaltul alunecos din sezonul rece.

Jaguar garantează că ambele versiuni își vor păstra sportivitatea recunoscută, fiind capabile să absolve sprintul 0-100 km/h în 6,4 secunde. Consumul mediu anunțat de producător este de 9,8 l/100 km, iar emisiile de CO2 se cifrează la 234 g/km.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


7 + unu =