La sfârșitul verii Land Rover Defender s-a gândit că o ediție de plajă, limitată la 20 de unități, ar fi tocmai bine venită. Denumită Defender Beach Break, ediția nu este inspirată de zonele litorale din Europa, ci de plajele și cultura surfului din SUA în zonele turistice deja cunoscute.
Aici sunt incluse destinații precum Montauk în New York, Malibu California și North Shore of Oahu, Hawaii. Așa că land Rover a scos la înaintare un Defender 110 S P300 cu motor de 2,0 litri, care dezvoltă 296 CP și un cuplu motor maxim de 400 Nm, căruia i-au aplicat o culoare unică, grafică laterală inspirată de plajele de coastă americane, precum și o insignă „Beach Break 1/20” pe hayon.
Vorbind mai pe larg, designul exterior este, zice-se, inspirat de ocean și începe cu vopseaua strălucitoare Tasman Blue, la care se adaugă albul contrastant al acoperișului și roți de 20 de inci, tot alb lucios. Defender Beach Break se distinge în lateral prin dungile roșii și portocalii care trec de-a lungul ușilor vehiculului până la deja pomenita insignă „Beach Break 1/20” de pe hayon.
Interiorul dispune de scaune durabile Light Cloud & Lunar Resist, suficient de robuste pentru contracararea efectelor obiectelor întâlnite pe plajă, un ecran tactil central de 11,4 inci (290 mm), afișaj interactiv pentru șofer de 12,3 inci (312 mm) și un sistem de sunet Meridian. Un detaliu util sunt covorașele de cauciuc specifice ediției de pe podea și din zona de încărcare pentru protecție suplimentară.
Cu alte cuvinte, pentru Defender Beach Break, plaja este unul din mediile native în care se simte în largul său. Pentru asta dispune de accesorii robuste tipice, inclusiv barele transversale de acoperiș, cutii utilitare dispuse lateral pe montanții hayonului, trepte laterale fixe negre, „flapsuri” (protecții) de noroi care protejează roțile alb lucioase de 20 de inci prevăzute cu anvelope „all terrain” tocmai potrivite pentru dunele de nisip și drumurile înguste de coastă. În plus, dispune de cunoscutul sistem Defender Terrain Response cu setarea selectabilă „nisip” pentru navigarea prin diferite condiții de plajă. Iar partea cu adevărat tare este că poate trece vaduri de apă de 900 mm adâncime adâncime, caracteristică potrivită pentru călătoriile pe țărm. Totuși, trebuie ținut cont că traversările sau conducerea în zone inundate de ape sau cu ape aflate în mișcare poate fi extrem de periculoasă.
Cât costă să beneficiați de asemenea experiențe? Începeți să vă gândiți de la 71.700 USD. Fără taxe.
Va recomandăm și:
Land Rover readuce la viață vechiul Defender la un preț exorbitant
Land Rover Defender OCTA: 635 CP pentru cea mai puternică versiune