Puterea în forma sa cea mai pură: BRABUS 1000

0
5049

BRABUS 1000 redefinește performanța de înaltă clasă, combinând  un sistem hibrid de 1.000 CP cu o caroserie spectaculoasă din fibră de carbon. Supercarul derivat din Mercedes-AMG GT 63 S E Performance este un adevărat manifest de viteză, stil și inginerie.

Evoluția supremă a performanței electrificate

BRABUS 1000 reprezintă noua etapă în evoluția supercarurilor hibride de înaltă performanță. Cu un exterior spectaculos realizat integral din fibră de carbon expusă și un sistem de propulsie care livrează nu mai puțin de 1.000 CP, acest model exclusivist depășește orice limită. Baza tehnologică este oferită de Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, iar rezultatul este o mașină ce combină fără compromisuri forța brută a combustiei cu avantajele tehnologiei electrice moderne.

Design funcțional cu ADN BRABUS

Caroseria modelului supersport este modelată cu precizie, pentru a asigura stabilitate la viteze ce depășesc 300 km/h, fără a pierde din inconfundabilul stil BRABUS. Fiecare detaliu exterior este realizat din fibră de carbon prelucrată prin tehnologii avansate și este disponibil în finisaje lucioase, mate sau în culori personalizate. Aceste elemente nu doar că oferă lui BRABUS 1000 un aspect impunător, ci contribuie activ la generarea de forță de apăsare pe ambele punți.

Aerodinamică studiată: de la spoiler la difuzor

Partea frontală este dominată de un spoiler din fibră de carbon, flancat de canarduri conturate cu precizie, amplasate în fața aripilor. Acestea direcționează fluxul de aer cu acuratețe pentru a reduce portanța și a îmbunătăți stabilitatea în viraje. Grila frontală integrează inserții BRABUS care completează arhitectura agresivă a părții frontale. Pe profil, se remarcă extensiile de design BRABUS din spatele aripilor și capacele oglinzilor din fibră de carbon. Posteriorul este dominat de un difuzor din același material, perfect integrat în jurul celor patru terminații de eșapament de 76 mm ale sistemului BRABUS din oțel inoxidabil. Un eleron de mari dimensiuni asigură echilibrul estetic și funcțional, oferind stabilitate la viteze extreme.

1.000 CP. Forță brută cu aport electric

Sub capacul din fibră de carbon roșie se ascunde un tren de rulare hibrid de ultimă generație. Acesta combină un motor V8 biturbo de 4,5 litri, dezvoltat de BRABUS, cu un sistem electric de înaltă performanță. Puterea totală: 735 kW (1.000 CP) și cuplu maxim de 1.820 Nm, dar limitat electronic la 1.620 Nm, pentru a proteja transmisia. Motorul termic dezvoltă 585 kW (796 CP) și un cuplu de 1.250 Nm, gestionat electronic la 1.050 Nm, pentru o integrare fluidă cu sistemul electric. Puterea este transmisă printr-o cutie de viteze sport SPEEDSHIFT MCT cu 9+1 trepte și prin sistemul de tracțiune integrală 4MATIC+, controlabile automat sau manual, prin padelele BRABUS din fibră de carbon de la volan.

Modul electric – eficiență cu impact

Pe puntea spate se află motorul electric provenit din modelul de bază, care furnizează 150 kW (204 CP) prin propria cutie de viteze automată cu două trepte. Acesta este alimentat de o baterie litiu-ion și asigură cuplu instantaneu, echilibru dinamic și eficiență sporită. Rezultatul acestei combinații este un supercar care accelerează de la zero la 100 km/h în doar 2,6 secunde, atinge 200 km/h în 9,5 secunde și 300 km/h în 23,6 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 320 km/h.

Sunetul performanței: rafinament sau răget de V8

Performanța acustică este asigurată de sistemul de evacuare BRABUS din oțel inoxidabil, echipat cu catalizatori metalici, filtre speciale pentru particule și valve active controlabile electronic. Prin simpla apăsare a unui buton, șoferul poate alege între un sunet discret sau un ton V8 agresiv, gutural, specific motoarelor de competiție. Lubrifianții de înaltă calitate și fiabilitate sunt furnizați de partenerul oficial BRABUS, Motul. Modelul este echipat cu jante BRABUS Monoblock Z forjate, de 21 de inci, pe față, și 22 de inci, pe spate. Acestea sunt prelucrate CNC și forjate pentru a reduce greutatea fără a compromite rezistența. Dimensiunile anvelopelor furnizate de Continental sau Hankook, la alegere, sunt de 305/30 ZR 21 (față) și 335/25 ZR 22 (spate), garantând aderență și stabilitate. Pentru o ținută de drum superioară, BRABUS 1000 dispune de arcuri sport reglabile pe înălțime, care reduc garda la sol cu până la 20 mm, îmbunătățind manevrabilitatea, aerodinamica și estetica.

Habitaclul: artă funcțională

Interiorul este un exemplu de măiestrie artizanală. Tot habitaclul este îmbrăcat în piele neagră de cea mai bună calitate, combinată cu microfibră Dinamica pe plafon. Scaunele și panourile ușilor sunt matlasate și perforate în modelul distinctiv Shell (scoică) BRABUS, care se regăsește inclusiv pe covorașe și în portbagaj.

Inserțiile din fibră de carbon lucioasă se regăsesc pe consola centrală, bord, pedale, mânerele ușilor și praguri, unde logo-ul BRABUS luminos își schimbă culoarea în funcție de iluminarea ambientală. Toate accentele interioare sunt finisate în nuanța Rocket Red, specifică mărcii. Gravurile Heritage cu numărul „77” fac trimitere și omagiază anul fondării BRABUS și întregesc armonios limbajul de design al micului producător auto german.

Personalizare fără limite

Fiecare exemplar BRABUS 1000 este construit la comandă și poate fi personalizat în cele mai mici detalii, de la culoarea caroseriei până la configurația interiorului. Prețul de bază este de aproape 475.000 de euro, fără taxe.

Vă recomandăm și:

Brabus – Big Boy 1200

Maserati MCPURA – Esența propriilor valori

TEST: BMW i7 M70 xDrive – Supremaţie absolută!

Fiat 500 Hybrid: variantă mild-hybrid cu motor termic 1.0 de 70 CP

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

16 − 13 =