Toyota a prezentat oficial a noua generație a pick-up-ului Hilux, un model cu tradiție în segmentul din ce în ce mai subțiat al acestui tip de vehicul utilitar.
Pentru prima dată în istorie, Hilux primește o variantă complet electrică. Varianta anunțată de constructorul japonez va avea câte un motor electric pe fiecare punte, însă detaliile tehnice comunicate acum nu includ mai multe detalii. Motorul de pe puntea față va livra 205 Nm, iar cel de pe puntea spate va dezvolta 269 Nm.

Varianta electrică va utiliza o baterie de 59,2 kWh ceea ce va asigura o autonomie de aproximativ 240 kilometri.
Datele preliminare mai arată că Hilux BEV are o sarcină utilă de 715 kilograme și o capacitate de tractare de 1600 kilograme. Varianta electrică are capacități offroad similare cu cele ale modelului cu motor termic, putând traversa inclusiv vaduri de apă de până la 700 mm.

Noua generație va fi oferită și în versiuni cu motor diesel de 2.8 litri cu sistem mild-hybrid la 48V ce oferă 204 CP și 500 Nm (motorizare introdusă deja pe actuala generație Hilux) sau benzină de 2,7 litri (pe câteva piețe din Europa de Est). Din 2028, Hilux va putea fi comandat și într-o variantă cu pile de combustie pe bază de hidrogen.

La interior, noua Toyota Hilux preia elemente de la cea mai recentă generație Land Cruiser. Avem instrumentar de bord digital și un ecran central de 12,3 inchi, dar au fost păstrate și multe comenzi fizice. În premieră, Hilux dispune acum de direcție asistată electric, iar lista de sisteme de asistență este generoasă: Low Speed Acceleration Supression, Proactive Driving Assist, Emergency Driving Stop System, Blind Spot Monitor, Safe Exit Assist și Driver Monitor Camera.

A noua generație Toyota Hilux va fi disponibilă exclusiv în varianta de caroserie Double Cab. Hilux este unul dintre cele mai longevive modele pick-up de pe piață, debutând în 1968.
Vă recomandăm și:








