La trei ani de la apariție, ce-a de-a doua generaţie Citroën C4 Picasso și Grand C4 Picasso a căpătat un facelitft care îi adaugă un plus de personalitate. Monovolumul reprezintă pentru constructorul francez un model strategic cu peste 300.000 de unități vândute până în prezent.
Citroen C4 Picasso beneficiază de stopuri noi cu efect 3D, de jante din aliaj de 17 inci, de o capotă în două nuanţe şi trei noi culori de caroserie pentru ambele variante. Citroen Grand C4 Picasso dispune în plus de o nouă culoare (argintiu) pentru arcada capotei.
Pentru interior faceliftul implică patru formule personalizate de design care, în viziunea constructorului, va răspunde cerințelor unui număr cât mai mare de stiluri de viață ale unei familii moderne.
Partea dinamică este asigurată de o nouă unitate de 1,2 litri, în trei cilindri, PureTech 130 S&S EAT6, care extinde gama de motoare Euro 6.
„Pentru noi, noul C4 Picasso reprezintă o reuşită exemplară a know–how–ului Citroën. În plus, faţă de stilul său unic, modern și dinamic, acesta oferă un nivel incomparabil de confort. Prin arhitectura şi platforma sa EMP2, aduce automobiliştilor un spaţiu amplu, modularitate si calităţi on-road care sporesc satisfacţia tuturor pasagerilor. Astăzi, o echipăm cu un set nou de tehnologii utile care simplifică viaţa de zi cu zi şi îmbunătăţeşte siguranţa rutieră. Noul C4 Picasso are tot ce–i trebuie pentru a deveni un lider pe piaţa europeană”, a declarat Linda Jackson, directorul general al Citroën.