C4 Picasso facelift

0
63
Thomas Brémond @ Dream On Productions

Thomas Brémond @ Dream On Productions

La trei ani de la apariție, ce-a de-a doua generaţie Citroën C4 Picasso și Grand C4 Picasso a căpătat un facelitft care îi adaugă un plus de personalitate. Monovolumul reprezintă pentru constructorul francez un model strategic cu peste 300.000 de unități vândute până în prezent.

Thomas Brémond @ Dream On Productions

Thomas Brémond @ Dream On Productions

Citroen C4 Picasso beneficiază de stopuri noi cu efect 3D, de jante din aliaj de 17 inci, de o capotă în două nuanţe şi trei noi culori de caroserie pentru ambele variante. Citroen Grand C4 Picasso dispune în plus de o nouă culoare (argintiu) pentru arcada capotei.

Pentru interior faceliftul implică patru formule personalizate de design care, în viziunea constructorului, va răspunde cerințelor unui număr cât mai mare de stiluri de viață ale unei familii moderne.

Thomas Brémond @ Dream On Productions

Thomas Brémond @ Dream On Productions

Partea dinamică este asigurată de o nouă unitate de 1,2 litri, în trei cilindri, PureTech 130 S&S EAT6, care extinde gama de motoare Euro 6.

Pentru noi, noul C4 Picasso reprezintă o reuşită exemplară a knowhowului Citroën. În plus, faţă de stilul său unic, modern și dinamic, acesta oferă un nivel incomparabil de confort. Prin arhitectura şi platforma sa EMP2, aduce automobiliştilor un spaţiu amplu, modularitate si calităţi on-road care sporesc satisfacţia tuturor pasagerilor. Astăzi, o echipăm cu un set nou de tehnologii utile care simplifică viaţa de zi cu zi şi îmbunătăţeşte siguranţa rutieră. Noul C4 Picasso are tot cei trebuie pentru a deveni un lider pe piaţa europeană”, a declarat Linda Jackson, directorul general al Citroën.

Thomas Brémond @ Dream On Productions

Articolul precedentPilotul de Formula 1 – un jocheu modern
Articolul următorCe mașini își doresc femeile?
Avatar
Revista Auto Test este o publicaţie lunară de specialitate editată de Registrul Auto Român și se află în cel de-al 28-lea an de apariţie. Auto Test s-a impus drept o revistă profesionistă în peisajul presei auto din România şi se bucură de o bună reputaţie printre advertiseri, importatori de automobile şi cititori. Articolele profesionist realizate tratează prezentări şi teste de automobile, cele mai recente evenimente şi tehnologii din domeniu, subiecte de istorie auto şi de divertisment, studii de cercetare socio-psihologică, informaţii referitoare la serviciile şi reglementările adoptate de RAR, informaţii practice pentru automobilişti. Auto Test beneficiază de un conţinut diversificat şi de grafică permanent actualizată, menite să ţină pasul cu tendinţele moderne ale publicisticii şi cu exigenţele cititorilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


− 5 = doi