Peugeot a publicat primele fotografii oficiale, însoțite și de câteva informații, ale noului său model de clasă compactă, 308, ce va fi lansat la Salonul Auto de la Frankfurt, în septembrie. În ciuda faptului că indicativul 308 a fost păstrat, este vorba despre o mașină cu totul nouă, ce va veni cu multiple inovații, sub toate aspectele, așa cum s-a întâmplat anul trecut cu Peugeot 208. Modelul, concurent direct pentru Renault Megane și Volkswagen Golf, a adoptat noua identitate de marcă a Peugeot și pare un melanj reușit între îndrăzneala stilistică a mini-ului 208 și sobrietatea clasică a berlinei 508. Asemănările cu Peugeot 208 se continuă și în habitaclu, unde întâlnim aproape aceeași configurație și aceleași tipuri de finisaje, inclusiv volanul de diametru mic, poziționat relativ jos. Pe plan constructiv, Peugeot 308 utilizează noua platformă modulară EMP2, inaugurată de recent lansatul Citroen C4 Picasso. Cu 116 brevete de invenție și de inovație patentate, noul șasiu asigură câștiguri reale în materie de confort, siguranță, dinamism și manevrabilitate, conform producătorului auto francez. Cu 4,25 metri lungime, noul Peugeot 308 este cu trei centimetri mai scurt decât actualul model și cu 140 kg mai ușor. În ceea ce privește motorizările, cei de la Peugeot au fost foarte zgârciți în a comunica date, afirmând doar că, la noul 308, au obținut „reduceri semnificative” ale valorilor consumului mediu și ale emisiilor de CO2, precizând că acestea din urmă se cifrează la mai puțin de 85 g/km în cazul versiunii cel mai puțin poluantă.