Bentley Flying Spur – Argumentul puterii

0
188

Bentley tocmai și-a revitalizat cea de-a patra generație Flying Spur. La ora actuală este considerat primul supercar cu patru uși și cel mai puternic sedan Bentley de până acum.

A patra generație Flying Spur este construită în jurul noului grup motopropulsor Ultra Performance Hybrid de la Bentley, oferindu-i atuurile sustenabilității și sportivității în egală măsură. Adică poate să ruleze senin și silențios în modul pur EV vreo 76 km, variantă ideală pentru zonele cu emisii zero sau deplasările în oraș, emisiile de CO2 fiind cu 90% mai mici comparativ cu fostul Flying Spur Speed. În schimb, dacă vă inundă adrenalina și simțiți nevoia de viteză, aveți la dispoziție 782 CP, cu 147 CP în plus față de generația anterioară.

Performanțe cu emisii mici

Sistemul hibrid de propulsie cu tracțiune integrală Ultra Performance de la Flying Spur Speed ​​combină un nou motor V8 twin-turbo de 4,0 litri, ce dezvoltă 600 CP, cu un motor electric de 190 CP, bine integrat în transmisia cu dublu ambreiaj cu 8 trepte. Cuplul sistemului a crescut cu peste 11%, în comparație cu Flying Spur Speed ​​animat de motorul W12, ajungând de la 900 Nm la 1000 Nm. Puterea sistemului a crescut, de asemenea, cu 19%, de la 659 CP la 782 CP. Iar valorile obținute fac din actualul Flying Spur cel mai puternic sedan Bentley creat vreodată.

Și încă un detaliu pentru noul V8 de 600 CP, presiunea injecției de combustibil atinge 350 de bari, față de cei 200 bari anteriori, și care îi asigură o combustie mai curată cu emisii îmbunătățite. Împreună cu motorul electric care anulează întârzierea turbo, au fost utilizate turbocompresoare duble cu un singur rotor reducându-se astfel complexitatea sistemului și totodată emisiile. Prin urmare, nu este nevoie de un hardware de dezactivare a cilindrilor, deoarece motorul termic poate fi oprit complet atunci când se utilizează motorul electric.

Dacă alegeți modul pur EV, motorul electric vă oferă 190 CP și un cuplu motor maxim de 450 Nm, mai mult decât suficient ca să țineți pasul cu traficul urban în majoritatea situațiilor. În acest caz autonomia pur electrică ajunge la 76 km susținută de o baterie de  25,9 kWh (în ciclul de conducere UE). În schimb, autonomia combinată a celor două motoare este de 829 km. Partea tare este că modul complet electric poate funcționa la viteze de până la 140 km/h, iar bateria se încărcă în doar 2 ore și 45 de minute cu o putere de vârf de 11 kW.

Dinamică rafinată

Partea bună este că șasiul Bentley Performance Active vine ca echipare standard. Caracteristicile noii configurații includ Bentley Dynamic Ride și All-Wheel Steering, împreună cu un diferențial cu alunecare limitată controlat electronic, în timp ce o nouă generație de software ESC permite accesul la o gamă largă de stiluri de condus și oferă o tracțiune fiabilă în toate condițiile. Distribuția greutății este în raport 48,3:51,7, iar sistemele de șasiu și ESC au o platformă optimizată mecanic care oferă rafinamentul final în timpul rulării. Aici contribuie și noile amortizoare cu două supape ce permit controlarea separată pe extensie și compresie, creând o delimitare clară a capacităților dinamice între modurile Comfort, Bentley și Sport. Și încă o poantă dinamică, modul Sport al generației anterioare este menținut, în timp ce modul Confort a fost îmbunătățit semnificativ.

Vă recomandăm și: 

Bentley continuă electrificarea gamei sale

Bentley Continental GT Speed – Dinamică de lux

Bentley Batur Convertible – Al treilea pas

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


9 × opt =