BMW X6. Fanii l-au așteptat cu înfrigurare multe luni. Iar producătorii au sporit suspansul și au oferit informații cu lingurița despre noul BMW X6. Au mai scăpat o fotografie, ba o informație, dar acum îl avem în toată splendoarea lui și putem să vorbim cu cărțile pe masă despre noul BMW X6.
A treia generație BMW X6 folosește un limbaj de design curat și exclusiv și continuă să îmbine proprietățile de conducere agile și versatile ale unui Sport Activity Vehicle cu aspectul unui coupe care sigur va întoarce toate privirile. Sau ca să o luăm pe scurtătura va oferi experiența unui stil de condus sportiv într-o ambianță de lux. Să vedem care sunt câteva dintre noutățile pe care le oferă acest model.
Noul BMW X6 a crescut cu 26 de milimetri în lungime (a ajuns la 4935 de milimetri) și în lățime cu 15 milimetri (până la 2.004). Înălțimea a coborât cu șase milimetri, iar ampatametul a crescut cu 42 de milimetri. Grila de radiator este alcătuită dintr-un element unitar și îți dă senzația că este conectată cu farurile. Opțional, adică dacă plătești în plus, aceasta poate fi iluminată în momentul în care deschizi sau închizi mașina. Această funcție este disponibilă și în timpul condusului, dar o și poți dezactiva.
Farurile și stopurile sunt noi. Prin elemente de culoare albastră se poate genera un fascicul de lumină care ajunge la aproape 500 de metri în fața mașinii. Adică poți să vezi liniștit ce se întâmplă cale de vreo două stații zdravene de tramvai.
Standard se oferă tapițerie din piele Vernasca. Bancheta din spate se poate rabata, iar spațiul pentru bagaje va crește de 580 la 1530 de litri, așa așa că poți să îți iei cu tine în vacanță toată garderoba.
Lista de dotări opționale este tare lungă și tentantă. Scaune multifuncționale cu masaj pentru pasagerii din față, sistem de climatizare în patru zone, suporturi pentru pahare prin care poți ține băuturile la temperatura preferată, acoperiș panoramic.
Noul BMW X6 este oferit cu patru variante de motorizare: două pe benzină și două diesel-uri de ultimă generație. Toate sunt cuplate la transmisii Steptronic cu opt trepte. Puterea ajunge la roți prin unui sistem xDrive care împarte cuplul între roțile frontale și cele din spate în mod variabil. Modelul folosește noua platformă modulară CLAR. Puntea frontală vine standard cu o suspensie cu o suspensie cu două brațe, iar cea din spate este multi-link.
Se oferă standard „Cruise Control” cu frânare automată, un sistem care avertizează cu privire la o potențială coliziune cu un pieton și în cazul detectării unui biciclist. Sistemul de parcare automată este disponibil cu un asistent pentru marșarier care memorează cum s-au parcurs ultimii 50 de metri. El este capabil să reproducă acest itinerar automat.
BMW X6 va fi fabricat, ca și până acum, în fabrica de la Spartanburg, din Statele Unite ale Americii. Aici se află cea mai mare fabrică BMW din lume. Producția va începe în luna august, iar vânzările vor demara trei luni mai târziu.
CITEȘTE ȘI ALTE ARTICOLE
http://www.autotestmagazin.ro/omul-care-a-desenat-bmw-x6/