Carlex G-Vintage: Mercedes Clasa G în stil retro

0
1300

O firmă de tuning poloneză a prezentat modelul Carlex G-Vintage, un Mercedes Clasa G modern, dar cu modificări exterioare și în habitaclu în stil retro. Cromul, anvelopele cu flancuri albe, pielea și lemnul sunt elementele centrale ale acestui design, alături de un motor V8 de 805 CP.

Pe de o parte, compania de tuning poloneză Carlex Design comercializează kituri de caroserie și finisaje interioare de lux pentru Mercedes Clasa G. Pe de altă parte, deși a fost înnoit în 2018 și revizuit în 2024, G-Klasse păstrează aceeași siluetă de aproape cincizeci de ani. Pentru a reconcilia aceste două aspecte, Carlex propune G-Vintage, o interpretare retro a luxosului vehicul off-road german.

Detalii care fac diferența

Cu tratamentul G-Vintage de la Carlex, SUV-ul 4×4 se îmbracă într-o caroserie bicoloră, ce îmbină metalul cu fibra de carbon. Partea superioară a caroseriei este într-o nuanță de gri deschis, contrastând cu una din cele opt culori propuse și la alegerea clienților pentru partea inferioară. Culorile variază de la verde migdală și mov pal, până la portocaliu, roșu, galben nisipiu sau verde închis. Pentru Carlex G-Vintage sunt disponibile și nuanțe de alb-fildeș și negru. Bara de protecție, lamelele grilei și baghetele de protecție sunt realizate din metal strălucitor. Jantele de 20 de inci sunt pline și cromate, iar anvelopele cu flancuri albe completează imaginea de ansamblu.

Materiale scumpe în cabina lui Carlex G-Vintage

Cele trei tipuri de piele oferite pentru interior sunt prelucrate pentru a avea un aspect învechit. Tapiseria din piele acoperă scaunele, panourile ușilor, consola centrală și bordul. Plafonul este îmbrăcat în Alcantara asortată. Podeaua portbagajului și spatele scaunelor din spate sunt finisate în lemn, un mod de a îmbina luxul cu activitățile în aer liber.

Partea mecanică a modelului Carlex G-Vintage nu a fost neglijată. Motorul V8 biturbo al modelului G 63 a fost adus la 805 CP (+220 CP) și 1.020 Nm (+170 Nm). Ca urmare a acestui upgrade de putere și cuplu, limitatorul de viteză maximă a fost setat la 260 km/h (+40 km/h), iar suspensia a fost lărgită și înălțată.

Vă recomandăm și:

Biciclete Ford – Bronco și Mustang pe două roți

Pininfarina B95 Gotham va debuta la Monterey Car Week 2024

Range Rover Sport SV Edition Two: lux și performanță. FOTO

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


unu + 8 =