Dacia sărbătorește două decenii de la debutul vânzărilor primei generații Logan prin lansarea unei serii limitate aniversare a sedanului său de segment B.
Pentru a marca 20 de ani de lansarea modelului Logan, Dacia a pregătit o ediție specială a actualei generații. Numită Logan XX (după simbolul roman pentru cifra 20), ediția aniversară se remarcă printr-o serie de elemente grafice ce au ca element central simbolul XX.
Forma stilizată evocă modelul repetitiv din „Coloana Infinitului” a lui Constantin Brâncuși. Acest model este prezent la exterior sub forma unor stickere aplicate în partea inferioară a portierelor spate, pe carcasele oglinzilor retrovizoare și la baza capotei portbagajului.
Tema celor 20 de ani se regăsește și la interior, pe consola centrală și pe pragurile ușilor față, precum și sub forma unui element decorativ dispus pe spătarele scaunelor din față.
Modelul este echipat cu jante din aliaj, model Randia, carcase de culoare neagră pentru oglinzile retrovizoare exterioare și antenă radio tip coadă de rechin.
Clienții vor avea posibilitatea de a opta între trei nuanțe de caroserie: Arctic White, Cedar Green și Schiste Grey. În plus, va fi disponibilă opțiunea unei caroserii vopsite bi-ton, cu plafonul de culoare neagră, o premieră în gama Dacia.
Seria limitată Logan XX poate fi comandată începând din 10 septembrie în rețeaua de agenți autorizați Dacia din întreaga țară. Cele două versiuni de motorizare disponibile sunt TCe 90 (la prețul de 16.000 Euro, TVA inclus) și Eco-G 100 (16.300 Euro, TVA inclus). Primele livrări sunt așteptate pentru jumătatea lunii octombrie.
Logan – o poveste de succes
În urmă cu 20 de ani, la începutul lunii septembrie 2004, începeau în România livrările primei generații a modelului Logan. În decurs de mai puțin de patru luni, până la sfârșitul anului 2004, aveau să fie vândute peste 20.000 de exemplare, depășind cu mult cele mai optimiste estimări de vânzări ale mărcii.
Începând din 2005, Logan a devenit cel mai vândut model de pe piața din România, titlu pe care și l-a menținut constant, an de an, de-a lungul celor trei generații care s-au succedat până în prezent.
În decursul a două decenii, Logan a fost produs în peste 1.280.000 de unități, din care aproape 585.000 au fost vândute în România iar 695.000 au fost vândute pe piețele externe.
Lansat inițial în varianta sedan, cu două motorizări pe benzină, de 75 CP și 90 CP, Logan a fost declinat și în alte versiuni de caroserie: Break (Logan MCV I și II), furgon ușor (Logan VAN) și Pick-Up. Vânzările totale se apropie de 2 milioane de unități, din care 1,28 milioane doar pentru versiunile sedan.
Vă recomandăm și: