Marca FIAT și artistul internațional de renume Romero Britto și-au unit forțele într-un proiect unic numit cu afecțiune, Brittolino. Proiectul este expus în timpul Art Week din Miami la Grand Salon, situat în Palatul Britto, cel mai mare studio de artă din lume.

Romero Britto, fondatorul Mișcării The Happy Art, este un artist, pictor și sculptor brazilian cunoscut pentru stilul său vibrant și colorat, care îmbină elemente ale curentelor artistice gen cubism, pop art și graffiti. Lucrările sale transmit optimism, fericire și dragoste prezintând modele îndrăznețe și culori strălucitoare. Au fost expuse în cele mai prestigioase galerii și muzee din peste 120 de țări. Britto este, de asemenea, considerat cel mai colecționat și licențiat artist din istorie.

Fiat Topolino a fost ales pentru că, în viziunea italienilor, oferă o abordare nouă a micromobilității sustenabile și accesibile, a fericirii și a Dolce Vita. Numele „Topolino” se traduce prin „șoarece mic” în italiană și aduce un omagiu modelului original Fiat 500 Topolino, un model popular din 1936 până în 1955. Cunoscut pentru dimensiunile sale reduse și farmecul italian, modelul original Topolino a câștigat un număr mare de fani în întreaga lume.

„Colaborarea noastră unică cu Britto are sens. Împreună am unit două mărci emblematice cu influență globală, care reprezintă culoarea și fericirea, aducând un zâmbet pe fețele oamenilor”, a declarat Olivier Francois, CEO al mărcii FIAT. „Fiat Topolino, mașina noastră mică, veselă și colorată, care este acum peste tot în Europa, a făcut mai multe apariții în SUA în ultimul an, inclusiv luna trecută la Salonul Auto de la Los Angeles, unde a creat un entuziasm extraordinar în rândul consumatorilor. Atât de mult încât sunt bucuros să anunț că vom aduce Fiat Topolino în SUA, iar mai multe detalii vor apărea anul viitor.”

„Sunt încântat să împărtășesc cu colecționarii de artă și pasionații de mașini această operă de artă emoționantă care prezintă creativitatea și frumusețea Italiei, a FIAT și a Britto cu o pată de culoare și distracție”, a spus la rândul său, Britto.

„Aducerea fericirii și a inspirației prin intermediul unor medii neconvenționale, cum ar fi o mașină, de exemplu, a permis miliardelor de oameni să se conecteze, să interacționeze și să experimenteze arta lui Romero în viața lor de zi cu zi”, a adăugat Dr. Lucas Vidal, CEO al mărcii BRITTO.



Vă recomandăm și:
Fiat Tris: microutilitara electrică pentru aglomerațiile urbane
Giorgio Armani a primit două mașini Fiat 500e Giorgio Armani Collector’s Edition



