Get Lost – Project Safari, un Lotus Elise de teren

0
223

Get Lost, un nume nou în lumea automobilelor, se lansează cu primul său vehicul denumit Project Safari, care este în fapt o reimaginare a unui Lotus Elise S1. Ideea conceptului auto este să întrunească atitudinea unei mașini de raliu, capacități de călătorie pe drumuri normale și un design personalizat.

Ce se știe mai puțin este că Get Lost s-a lansat ca o nouă marcă de automobile fondată de fotograful londonez George F. Williams, cu obiectivul „simplu” să creeze o mașină distractivă.

Fiecare detaliu este proiectat sau realizat cu calitate și un scop, de la frâna de mână hidraulică până la calota acoperișului pentru a îmbunătățirea caracterului și capacitatății întregii mașini.

Fondată de renumitul fotograf auto GFWilliams, Get Lost este rezultatul a peste un deceniu de experiență obținută „cufundat” în cele mai excepționale mașini din lume. Acea experiență din industrie a modelat o viziune, o mașină care oferă o conexiune emoțională prin design, inginerie și o căutare neîncetată a distracției.

Aducerea acestei viziuni la viață reprezintă efortul unei echipe pasionate, multidisciplinară, formată din specialiști din sporturile cu motor, din studiouri de design și de pe liniile de fabricație. Împreună, au creat ceva care nu numai că încalcă regulile, dar te face să te întrebi de ce au fost acolo în primul rând.

Designul

Proiectul Safari a început cu un studiu profund al formei și funcției mașinii originale, nu pentru redesenarea caracteristicilor lui Elise S1 care au făcut-o specială, ci pentru reimaginarea sa fără niciun fel de constrângeri.

„Ideea de a lua o Elise pentru off-road poate suna ridicol și tocmai de aceea ne-am orientat spre ea”, spune George Williams, fondatorul Get Lost. „Acea idee stupidă ne-a oferit o adevărată libertate creativă. Fiecare element a fost luat în considerare de la bază nu doar ca să arăte bine, ci pentru a spori caracterul și performanțele întregii mașini.”

Pentru Get Lost, Project Safari pune în contrast curbele fluide ale lui Elise cu alegeri clare și deliberate de design. Punctele de atracție includ o înălțime personalizată pentru acoperiș, faruri dreptunghiulare la comandă și un interior complet reproiectat, folosind materiale de cea mai înaltă calitate, toate contribuind la o nouă identitate, respectând în același timp rădăcinile mașinii.

Construcția

„Nu a fost suficient ca mașina să arate bine, trebuia să fie și genială pentru a fi condusă” a declarat George Williams. Project Safari rulează pe anvelope „all-terrain”, și folosește un sistem de suspensie complet personalizat. Acesta din urmă permite creșterea înălțimii și a lățimii mașinii perfecționând în același timp controlul caroseriei inspirând încredere celui de la volan în toate demersurile sale. Un nou grup motopropulsor oferă, de asemenea, performanțe puternice și fiabile, în timp ce îmbunătățirile funcționale cheie – inclusiv un diferențial cu alunecare limitată și o frână de mână hidraulică – contribuie la caracterul unic de manevrabilitate al mașinii. Însă alte detalii nu au fost dezvăluite încă.

Rezultatul? O mașină concepută în formă și funcție pentru aventuri distractive. „Aceasta nu este o Elise modificată, este interpretarea noastră despre ceea ce a avut de oferit platforma. Totul a fost luat în considerare, de la design până la unitate, cu scopul de a crea ceva distractiv”, spune George Williams. „Dacă înțelegi, ne prinzi pe noi. Dacă nu? Pierzi tu.”

Vă recomandăm și:

Lotus Theory 1, supercar electric cu trei locuri și 1.000 CP

Car of the Year 2025: cele șapte finaliste au fost nominalizate

Lotus Emeya a doborât „recordul de încărcare”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

14 − thirteen =