Honda HR-V facelift. Ce noutăți aduce ediția actualizată

0
474

Honda HR-V facelift vine cu modificări estetice și în habitaclu discrete, legate în special de grilă, bară față, faruri și stopuri. Dar este acest update suficient pentru ca rivalul Renault Captur, Peugeot 2008, Toyota CH-R și Yaris Cross să iasă din umbra acestor modele?

Deși a adoptat o motorizare hibridă la modă odată cu lansarea celei de-a treia generații, în primăvara anului 2021, acest crossover japonez rămâne relativ rar pe șoselele Europei. Probabil, așa se explică și apariția acestei ediții Honda HR-V facelift, la doar trei ani de la lansare.

Cu ce schimbări la exterior vine Honda HR-V facelift?

Modificările estetice sunt similare cu cele aplicate modelului echivalent din Japonia, Honda Vezel. Îți este greu să observi diferențele? Concentrează-te pe grilă: numărul de lamele orizontale a fost redus, în timp ce banda superioară, care conectează farurile, s-a îngroșat și a primit o nuanță de gri deschis. Bara de protecție frontală a acestui Honda HR-V facelift a fost, de asemenea, redesenată, deși într-un mod mai subtil. Se remarcă, în special, faptul că partea inferioară renunță la griul tip aluminiu, popular printre modelele off-road, în favoarea negrului. Farurile au fost și ele întunecate pe fundal și au primit o semnătură luminoasă mai pronunțată. Versiunile de echipare superioare includ o tehnologie de iluminare adaptivă, nouă pentru acest model. În ceea ce privește stopurile, acestea au o nouă compoziție internă, cu două benzi LED în loc de una singură. De asemenea, sunt oferite trei culori noi, cel puțin pe unele piețe, cum ar fi Marea Britanie.

Noutăți puține în habitaclu

La fel de discrete ca și cele de la exterior, noutățile din cabină sunt și ele subtile. Honda a revizuit, în principal, designul consolei centrale. Scopul a fost de a facilita accesul la încărcătorul wireless pentru smartphone, în ciuda faptului că schimbătorul de viteze rămâne la fel de impunător. Un spațiu suplimentar de depozitare a fost adăugat sub butoanele de control al climatizării, iar un finisaj negru lucios încearcă să îmbunătățească percepția calității. Totuși, partea superioară a bordului rămâne neschimbată. Ecranul tactil de 9,0 inci și instrumentarul digital cu grafică destul de clasică sunt păstrate. Honda a preferat să îmbunătățească insonorizarea și să adauge geamuri și lunetă fumurii în echiparea standard. Nu trebuie uitat nici acoperișul panoramic din sticlă pentru noua versiune Advance Plus. Cu toate acestea, aceste măsuri par prea minore pentru a readuce Honda HR-V facelift în lumina reflectoarelor.

Status quo sub capotă

Hibridul e:HEV rămâne singura variantă de motorizare oferită în Europa și este neschimbat. Micul SUV nipon combină în continuare un propulsor pe benzină de 1,5 litri, cu ciclu Atkinson, de 107 CP, cu două motoare electrice, pentru o putere totală utilizabilă de 131 CP. Păstrează și transmisia originală CVT, la fel ca modelele Jazz, Civic, ZR-V și CR-V. Ceea ce s-a actualizat la sistemul e:HEV este managementul puterii între cele trei moduri de rulare: termic, electric sau hibrid. Să sperăm că la acest Honda HR-V facelift s-au adăugat materiale fonoabsorbante ce ar putea face ca vechile critici legate de motorul pe benzină cam zgomotos să nu mai fie de actualitate. Cu toate acestea, va trebui să așteptăm până la începutul anului 2025, când această nouă ediție HR-V va fi lansată pe piață, pentru a afla. Prețurile ar trebui să fie dezvăluite cu puțin timp înaintea startului vânzărilor.

Vă recomandăm și:

Noul Audi Q5: a treia generație a SUV-ului german a debutat oficial

Volkswagen – Materiale durabile

Transapusena, una dintre cele mai spectaculoase șosele montane din România

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


− unu = 4