Hyundai a dezvăluit Concept THREE, primul prototip de vehicul electric compact al Hyundai Motor din gama IONIQ. Conceptul materializează limbajul de design Art of Steel și marchează intenția mărcii coreene de extindere în segmentul european al mașinilor electrice compacte.
Conceptul este considerat de coreeni punctul central al participării Hyundai Motor la IAA Mobility 2025. Este un prototip inovator de vehicul electric compact, care marchează o nouă etapă în parcursul companiei către electrificare.

„Revenirea noastră la IAA Mobility, după o absență de patru ani, este un moment de referință — și o astfel de ocazie merită o mașină emblematică,” a declarat Xavier Martinet, Președinte și CEO al Hyundai Motor Europe. „Concept THREE reprezintă următorul pas în călătoria Hyundai Motor spre electrificare. Cu dimensiunile sale compacte și limbajul de design Art of Steel, el întruchipează viziunea noastră de a oferi o mobilitate practică, accesibilă și plină de emoție.”
Design definitoriu
Cu ajutorul limbajului de design Art of Steel rezistența și flexibilitatea oțelului se transformă într-un limbaj al frumuseții sculpturale. Inspirat de tehnologiile avansate ale Hyundai Motor în prelucrarea oțelului, acest concept pune în valoare forme fluide și linii precise care reflectă estetica distinctivă a materialului — puternică, delicată și atemporală.

Pentru caroseria sculptată s-a folosit tipologia Aero Hatch. Astfel s-au creat forme fluide cu ajutorul a trei suprafețe principale, în timp ce liniile de intersecție adaugă tensiune vizuală. Profilul Aero Hatch oferă eficiență aerodinamică și o siluetă distinctivă, combinată cu un hayon vertical ce accentuează versatilitatea urbană.

Pentru Concept THREE s-au implementat luminile cu tehnologie Parametric Pixel. Sunt integrate atât în partea frontală, cât și în spate. Pixelii, mai expresivi ca niciodată, formează un efect de gradient ce adaugă profunzime și ritm vizual designului general. De altfel constructorul coreean afirmă că este prima marcă auto care introduce designul pixel în mașini. „Pixel by Pixel” evidențiază identitatea vizuală reprezentativă a designului revoluționar de lumini pixel parametrice al Hyundai, surprinzând în același timp spiritul acestuia într-un mod ingenios, neconvențional și puternic.

Exteriorul conceptului are un finisaj cu efect anodizat care transmite spiritul limbajului de design Art of Steel, o punere în valoare a materialului ca sursă de inspirație. Geamurile cu tentă de galben-lămâie și jantele asortate creează o legătură vibrantă între exterior și interior, unde domină tonuri de galben pal și gri, abordând texturi variate pentru generarea unui spațiu calm și expresiv.

Furnished Space este sintagma care definește interiorul ca un mediu cald, intuitiv și relaxant. Prin adoptarea unor volume fluide și a unui layout orientat către utilizator, acesta induce o stare de claritate și liniște.
Iar experiență personalizabilă este definită prin Bring Your Own Lifestyle (BYOL). Este modul în care Hyundai Concept THREE oferă experiențe adaptate, permițând clienților să-și personalizeze călătoria în maniera dorită.
Vă recomandăm și:
Hyundai, plan de 21 de miliarde în SUA. Colaborare cu Donald Trump



