După decizia de a opri vânzările de mașini noi, Jaguar prezintă primele imagini cu noua identitate de marcă ce va fi adoptată de către marca britanică.
La începutul lunii noiembrie, Jaguar își anunța decizia de a opri vânzările de mașini noi pe piața din Marea Britanie până în 2026. Acest lucru îi va permite mărcii din Marea Britanie să se reseteze și să își pregătească trecerea către o nouă serie de modele electrice exclusive.
La doar câteva săptămâni distanță, Jaguar și-a prezentat o nouă identitate de marcă printr-o serie de teasere ce ne arată noul logo și stilul ce va fi adoptat în viitorul apropiat. Campania a stârnit o serie de controverse, noul logo al mărcii nefiind pe placul fanilor.
O nouă identitate
Elementele de design dezvăluite care conține noul stil de scriere al denumirii mărcii, noul logo și interpretarea stilizată a jaguarului fac parte din filozofia numită ”Exuberant Modernism”.
Alături de imaginile cu noul logo, Jaguar a publicat și o singură imagine teaser cu conceptul unui nou automobil electric ce va fi dezvăluit în data de 2 decembrie. Acesta anunță un viitor model GT electric care va marca începutul unei noi ere la Jaguar.
Varianta de serie va veni în 2025 și promite un motor electric de peste 575 CP și o autonomie de 700 kilometri. Din prima imagine publicată se remarca partea din spate ce are o siluetă aerodinamică rotunjită și o grilă ce ține loc de lunetă. Noua siluetă a Jaguarului pare pe un element al caroseriei mobil ce pare să ascundă o cameră video.
Conceptul Jaguar va fi dezvăluit în cadrul Miami Art Week, în Florida, Statele Unite ale Americii, în data de 2 decembrie 2024.
Vă recomandăm și: