Kimonouri „electrizante”

0
225

Nissan Formula E Team oferă kimonouri personalizate rivalilor săi înaintea E-Prix-ul din Campionatul Mondial de Formula E ce va avea loc în acest weekend la Tokyo. Iar pentru că echipa japoneză evoluează „acasă” vrea să demonstreze că ospitalitatea are rădăcini adânci în cultura locală.

De altfel este singura echipă japoneză de pe grila celei de-a cincea etape din Formula E. Și pentru că va alerga în fața propriilor compatrioți își dorește să rămână fidelă idealului japonez „omotenashi”, credința adânc înrădăcinată că oaspeții sunt întotdeauna bineveniți și primiți din toată inima. Asta chiar dacă directorul echipei, Tommaso Volpe, invită concurenții „să se simtă confortabil, dar nu prea confortabil”.

În spiritul ospitalității, Nissan Formula E Team va dărui fiecăruia dintre cei 10 concurenți un kimono personalizat, inspirat de culorile fiecărei echipe. Fiecare piesă de vestimentație este rodul colaborării cu designerul de modă japonez Jun Nakamura, întreaga colecție urmând să fie expusă la Tokyo E-Prix în ziua cursei.

Originar din Kyoto, Nakamura și-a concentrat întreaga munca pe îmbinarea tehnicilor japoneze convenționale cu designul contemporan și modern. Iar ca să aducă kimono-urile la viață, designerul nipon a lucrat alături de artizani sustenabili din Japonia pentru crearea manuală a fiecărei piese unice. Nu numai că modelele de kimono sunt inspirate de echipele de Formula E, ci și alegerea folosirii hainelor tradiționale japoneze a fost una deliberată, deoarece kimonourile sunt aproape în întregime produse „zero-deșeuri” și conțin bucăți întregi de material care n-au fost tăiate. Aceasta este o paralelă care poate fi făcută cu Campionatul Mondial de Formula E ABB FIA, care în 2020 a devenit primul sport global certificat cu o amprentă netă de carbon zero de la început, după ce a investit în proiecte certificate de protecție a climei pe toate piețele de curse pentru compensa emisiile de la fiecare sezon de curse electrice.

Jun Nakamura, designerul de modă și fondatorul JU-NNA, a povestit: „Kimono-ul este foarte important pentru cultura japoneză, așa că, să fiu rugat să creez kimonouri pentru un brand japonez atât de emblematic precum Nissan, este foarte emoționant. Legătura mea cu kimonourile a început de la o vârstă fragedă, pentru că familia mea deținea o fabrică de kimono-uri, iar tatăl meu purta mereu unul la muncă. Cu această colecție specială ne propunem să arătăm ospitalitatea Japoniei, așa că am conceput kimonouri inspirate de culorile și mașinile echipelor.”

În completare, Tommaso Volpe, director al Nissan Formula E Team, a declarat: „Suntem mândri să colaborăm cu un creator de modă atât de incitant precum Jun, pentru a întâmpina colegii noștri într-un mod cu adevărat autentic. Cu inima și sufletul provenind din Japonia, prima cursă din Tokyo este un moment extrem de important pentru echipă. După două podiumuri consecutive, încrederea noastră este mare, așa că de aceea ne invităm concurenții să se simtă confortabil, dar nu prea confortabil, la E-Prixul nostru de acasă.”

Circuitul stradal pe care se desfășoară ce-a de-a cincea etapa din Formula E are o lungime de 2,582 km cu 18 viraje și înconjoară Centrul Internațional de Expoziții Tokyo, cel mai mare loc de afaceri din Japonia, cunoscut și sub numele de Tokyo Big Sight. Este un circuit provocator care include trei linii drepte notabile, secvențe tehnice de viraje strânse și combinații de mare viteză stabilite pe fundalul uimitor al metropolei japoneze.

Vă recomandăm și:

Formula E – Gen3: Monopostul viitorului

Formula E: Full stop

Stație mobilă de încărcare pentru mașinile electrice de curse

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


patru × = 4