Land Rover readuce la viață vechiul Defender la un preț exorbitant

0
612

Land Rover relansează vechiul și multapreciatul Defender cu o ediție specială, echipată cu un motor V8 puternic sub capotă. Deși vehiculul este impresionant, prețul acestuia va fi cu adevărat astronomic.

Modelul Defender, ale cărui origini datează din 1948, a fost unul dintre acele 4×4 autentice care au devenit aproape nemuritoare de-a lungul decadelor. Cu toate acestea, producția sa a fost oprită definitiv în 2016, pentru a face loc unui model complet nou, cu tehnologii și șasiu care nu mai au nimic în comun cu vechiul Land Rover Defender.

Land Rover a apelat la departamentul său de exclusivități

Totuși, producătorul auto britanic nu a renunțat complet la precedenta generație Defender, chiar dacă nu o mai produce de aproape un deceniu. A pregătit o nouă ediție foarte specială, bazată pe generația anterioară, și denumită Classic Defender V8. Pregătit de divizia Works Bespoke a Land Rover, acest model folosește șasiuri ale vehiculelor construite între 2012 și 2016.

Acest nou-vechi Classic Defender V8, disponibil atât în varianta cu trei uși și șasiu scurt „90”, cât și în cea cu cinci uși și ampatament lung „110”, este echipat cu un motor V8 de 5,0 litri, fără supraalimentare, ce dezvoltă 405 cai-putere și 515 Nm cuplu maxim. Propulsorul, pe benzină, este cuplat la o cutie automată ZF cu 8+1 trepte. Arcurile suspensiei provin de la Eibach, amortizoarele sunt Bilstein, frânele performante sunt furnizate de Alcon, iar jantele din oțel au 16 inci. Land Rover Classic Defender V8 accelerează de la 0 la 100 km/h în sub șase secunde și are viteza maximă de 171 km/h.

Prețuri colosale

Prețurile cerute pentru aceste modele restomod sunt amețitoare. Modelul tip 90 pornește de la 190.000 de lire sterline, fără taxe, adică peste 225.000 de euro. Versiunea cu șasiu lung ajunge chiar la 199.000 de lire sterline (237.000 €), înainte de taxare. Numărul de exemplare Classic Defender V8 care vor fi produse nu este cunoscut, dar la acest preț, vorbim de o „jucărie” de lux extrem. Ceea ce, pentru Land Rover, s-ar putea să fie atuul care aduce succesul.

vă recomandăm și:

Fiat 500 iese din producție după 17 ani

Ford renunță la unele modele electrice și accelerează hibridele

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


1 + = sase